Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2020 09:20 - Чудото на нощта
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 893 Коментари: 10 Гласове:
-4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Сега съм само твой. И залезно догарям.
Ще ме приемеш ли разблуден в своя дом?
Ще искам само да ме стоплиш с изневяра.
Забравила съпруг, да ме дариш с подслон.

Една незабравима нощ сред твойта стая,
върху легло отнело девствения свян.
Да сплитаме тела връз него най-потайно,
за да кадиме брачните си клетви със тамян.

Бъди със булчинската свята рокля бяла.
Да я разкъсам в най-безумната си страст.
Да впивам устни във гръдта ти натежала.
Да стенеш от греховен трепет и от сласт.

А щом зората ни докосне нежнопръста,
с лъчи прекръстила допрените чела,
ще ни венчае бог и в негово присъствие
ще се превърнем - аз във бор, а ти в ела!




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - Голямо мъчение е това твоето..
03.01.2020 09:43
Не познавам друг такъв ентусиазиран мазохист.
цитирай
2. missana - Аз пък ти се чудя на акъла.
03.01.2020 10:26
morskipesni написа:
Голямо мъчение е това твоето.. Не познавам друг такъв ентусиазиран мазохист.


Защо четеш мъчения? Няма логика. На твое място бих си ги спестил. Например въобще не чета мъченията наречени чучело и йотовава.
цитирай
3. lexparsy - Очарова ме с това уж изневярно по...
03.01.2020 12:10
Очарова ме с това уж изневярно послано откровение Младен.
Любовта въпреки всичките ни опити за дефиниции, може да избяга всяка своя клетка, особено в чудото на нощта, споделено само от смели поети...
Лекс
цитирай
4. missana - Благодаря ти, приятелю Лекс най-напред за този толкова стойностен коментар,
03.01.2020 12:21
lexparsy написа:
Очарова ме с това уж изневярно послано откровение Младен.
Любовта въпреки всичките ни опити за дефиниции, може да избяга всяка своя клетка, особено в чудото на нощта, споделено само от смели поети...
Лекс


а след това и за пълната колинеарност на мненията ни: табутата издигнати изкуствено от обществото, за да осуетяват спонтанността на любовта, не могат да спрат победния й ход!


цитирай
5. rosiela - Невероятно опоетизирана страст.
03.01.2020 12:49
А финалът е увековечаване на любовта.
Нямам думи. Тези мигове са може би най- истински.
За прекрасен поет е простено.
цитирай
6. rosiela - На Йота е известено,
03.01.2020 12:56
а следователно на Чучелото и всичките му никове, че тази година в плеядата отрицателни образи ще бъдат включени обстойно Ваца и пияндето. Освен това, вече е уговорено в европейско списание, издавано от българин, също да пратя откъси за публикации на родни пародии.
Ти ме познаваш, аз не прощавам! Те двамата и доста други популярни безличности, нашумели преди и днес.
Тук не мога да прибавя Анита, простата Секира или Джуло с неизвестен пол, защото те са кота нула отвсякъде, но сел-модел поетите пасват отлично. Редно е да ги увековеча с факти, не с обиди!
цитирай
7. missana - Благодаря ти, Роси!
03.01.2020 13:05
rosiela написа:
Невероятно опоетизирана страст. А финалът е увековечаване на любовта.
Нямам думи. Тези мигове са може би най- истински.
За прекрасен поет е простено.


На поетите понякога са простими някои дребни грехове. Мерси, че отбеляза!
цитирай
8. missana - Ех, големи късметлии са цитираните от теб имена, Роси!
03.01.2020 13:08
rosiela написа:
На Йота е известено, а следователно на Чучелото и всичките му никове, че тази година в плеядата отрицателни образи ще бъдат включени обстойно Ваца и пияндето. Освен това, вече е уговорено в европейско списание, издавано от българин, също да пратя откъси за публикации на родни пародии.
Ти ме познаваш, аз не прощавам! Те двамата и доста други популярни безличности, нашумели преди и днес.
Тук не мога да прибавя Анита, простата Секира или Джуло с неизвестен пол, защото те са кота нула отвсякъде, но сел-модел поетите пасват отлично. Редно е да ги увековеча с факти, не с обиди!


Пак ще шестват по света, па макар и като отрицателни образи. Впрочем, никак не съумявам да си ги представя, дори и за миг, като положителни. Макар че фантазията ми е доста развинтена.
...А за другите - спомагателни имена, дори не си и заслужава да ги коментираме. Топката там е много ниска!

П.П. Като си спомня за кражбата на "златни фиби" на една мастита дама от поета Христо Кацаров, винаги ме напушва на смях. Крадат фиби ей, не се шегуват!!! Слава богу, че не крадат и златни зъби.
И вероятно откраднатото поставят на някоя пОлица. ХаХаХа!!!
цитирай
9. rosiela - Младене,много ме разсмя, да знаеш. Ама си е точно така!
03.01.2020 13:35
missana написа:
rosiela написа:
На Йота е известено, а следователно на Чучелото и всичките му никове, че тази година в плеядата отрицателни образи ще бъдат включени обстойно Ваца и пияндето. Освен това, вече е уговорено в европейско списание, издавано от българин, също да пратя откъси за публикации на родни пародии.
Ти ме познаваш, аз не прощавам! Те двамата и доста други популярни безличности, нашумели преди и днес.
Тук не мога да прибавя Анита, простата Секира или Джуло с неизвестен пол, защото те са кота нула отвсякъде, но сел-модел поетите пасват отлично. Редно е да ги увековеча с факти, не с обиди!


Пак ще шестват по света, па макар и като отрицателни образи. Впрочем, никак не съумявам да си ги представя, дори и за миг, като положителни. Макар че фантазията ми е доста развинтена.
...А за другите - спомагателни имена, дори не си и заслужава да ги коментираме. Топката там е много ниска!

П.П. Като си спомня за кражбата на "златни фиби" на една мастита дама от поета Христо Кацаров, винаги ме напушва на смях. Крадат фиби ей, не се шегуват!!! Слава богу, че не крадат и златни зъби.
И вероятно откраднатото поставят на някоя пОлица. ХаХаХа!!!

цитирай
10. missana - Да се посмеем, Роси, на тези гротескови образи.
03.01.2020 13:49
Физически и духовни. Че то и без това смехът е здраве!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5110448
Постинги: 2918
Коментари: 18863
Гласове: 3354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930