Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2019 23:05 - Целият ми свят....
Автор: havefun Категория: Поезия   
Прочетен: 1067 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Целият ми свят е свързан с тебе

и на тебе всичко аз съм дал.

Аз от твойте нощи съм обсебен

и от твоите сънища — изгрял.

Пътя ми със стъпките ти крачи,

песните ми с тебе са на път,

болките ми с болките ти плачат

и годините ми с теб растат.

 

Като бряг изпращаш ме, когато

тръгвам към далечни светове.

Като праг посрещаш ме, когато

ме завеят черни ветрове.

И протягам две ръце към тебе,

цял живот към твоя праг вървял…

Аз от твоите нощи съм обсебен

и от твоите сънища — изгрял.
Автор Евтим Евтимов

Край




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: havefun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3519478
Постинги: 1093
Коментари: 2386
Гласове: 1832