Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2019 10:41 - Призрачна бъди
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 663 Коментари: 6 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На изгарящата хладно сърцето ми


Достигаме ли се в сивеещите дни
и през решетките от мигли на очите...?
В недосънуван сън оставаш само мит.
Непеленгован и зовящ ме писък.

Невидима сред утринна мъгла,
си призрак верен, който пак прегръщам.
Реката мътна с дъждовете придошла,
отнася образа ти и не го завръща...


 


 




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Страхотно. . . :-)Но реката от...
08.08.2019 10:57
Страхотно...:-)
Но реката отнесла „образа“ се влива в морето... Летният зной го изпарява, и можеш да го взреш в облак... А после пак да те вали :-))) Тази тривиална алегоия е скромната ми представа за завършек... ;-)
Дали може да се напише кратко?
Поздравления приятелю!
   Лекс
цитирай
2. rosiela - Браво, Младене.
08.08.2019 14:18
Великолепно. И антитезата като мото е много на място.
цитирай
3. missana - Благодаря ти за мъдрия коментар, Приятелю!
08.08.2019 18:08
lexparsy написа:
Страхотно...:-)
Но реката отнесла „образа“ се влива в морето... Летният зной го изпарява, и можеш да го взреш в облак... А после пак да те вали :-))) Тази тривиална алегоия е скромната ми представа за завършек... ;-)
Дали може да се напише кратко?
Поздравления приятелю!
   Лекс


Прав си, че кръговрат може да има. И според мен ще има. Но сигурно ще е в сдващ живот. Да не забравяме, че за Господ това е без значение!
цитирай
4. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси! https://www.youtube.com/watch?v=BG0F4_9joMQ
08.08.2019 18:10
rosiela написа:
Браво, Младене. Великолепно. И антитезата като мото е много на място.


Извадих го от архива си. Но скоро ще пусна и пресни! Поздрав за теб /най-горе/:
цитирай
5. lexparsy - . . . . Прав си, че кръговрат може да ...
08.08.2019 20:17
missana написа:
lexparsy написа:
....


Прав си, че кръговрат може да има. И според мен ще има. Но сигурно ще е в сдващ живот. Да не забравяме, че за Господ това е без значение!


Лелей колко протестиращи ме твърдителности изказа в в едно изречение...
Аз за настоятелното изчакване да се „прераждаме“, което на това отГоре е ерес спрямо „християнството“, опит за поезия направих даже с „Безсмъртни прераждания „:-)
А за това колко за Господ е „ без значение“ си зависи от това колко Ние сме Значими за него брат...
Не ми се изказва дълго че да ме намразят пак обвинително неблагодарно...
Баш от тези, дето си живеят единствено и хардуерно във вселената им телевизионно материална...
;-)))
Лекс
цитирай
6. missana - Прав си, Приятелю!
08.08.2019 21:50
lexparsy написа:
missana написа:
lexparsy написа:
....


Прав си, че кръговрат може да има. И според мен ще има. Но сигурно ще е в сдващ живот. Да не забравяме, че за Господ това е без значение!


Лелей колко протестиращи ме твърдителности изказа в в едно изречение...
Аз за настоятелното изчакване да се „прераждаме“, което на това отГоре е ерес спрямо „християнството“, опит за поезия направих даже с „Безсмъртни прераждания „:-)
А за това колко за Господ е „ без значение“ си зависи от това колко Ние сме Значими за него брат...
Не ми се изказва дълго че да ме намразят пак обвинително неблагодарно...
Баш от тези, дето си живеят единствено и хардуерно във вселената им телевизионно материална...
;-)))
Лекс


Пази се от канонично вярващите. Те почти винаги на практика са извратени атеисти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5036730
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031