Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.06.2019 18:24 - ПРИЗВАНИЕ
Автор: blogvayvof Категория: Поезия   
Прочетен: 845 Коментари: 3 Гласове:
10


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 



              ПРИЗВАНИЕ

 

Поетичното какво е?

То е

да носиш като свое

посланието на душата,

съзираща и в тъмнината

проблясъци от светлината

на вярата и на мечтата

у теб

и мен,

и всички хора по земята. 



Гласувай:
10


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. vania23 - Благодаря
20.06.2019 12:30
за прозрението!
цитирай
2. blogvayvof - Благодаря
20.06.2019 13:10
vania23 написа:
за прозрението!


Първо - и аз благодаря.
Второ - а как мина представянето?
Трето - понеже по-трудно се пише и по-трудно се чете,
какво ще ми кажеш за ,,Мокрото хоро'' ( откровено )?
цитирай
3. vania23 - Второ -
20.06.2019 18:28
Оказа се, че обичам да говоря, когато знам, че така или иначе - няма къде да идат и ще ме слушат, без да ме прекъсват. Всичко си казах и не се срамувах чак толкова много. Мина много добре. Дойдоха хора, които имат лично отношение към мен. Другите дъждът ги уплаши. Заваляха букети и автографи накрая. Чувствах се щастлива. Благодаря, че много хора вярват в мен и май съм им симпатична още от преди да пропиша. От стихосбирката вече останаха само четири бройки - продадени, подарени, но поискани - няма значение... Важното е, че има интерес. Но това е в голяма степен суета, която не е на добро. Казват ми - длъжна си да издадеш втора стихосбирка. Аз отговарям - не на всяка цена и само, ако е писано. На първата, защото знам, че и беше писано. Радвам се, че мина, защото за затворен човек като мен, беше голямо изпитание.
Трето - нека да го прочета още веднъж - не искам да бързам в изказването си. Но съм сигурна, че имаш талант. На първо четене - много е дълго - читатели днес не останаха много, а дългият текст е голямо предизвикателство за тях. Ще го чета бавно.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blogvayvof
Категория: Поезия
Прочетен: 175769
Постинги: 100
Коментари: 171
Гласове: 2260