Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2019 23:11 - Безсмъртниче
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 6531 Коментари: 13 Гласове:
4

Последна промяна: 04.02.2019 02:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Открих те между сухите треви,
закътано сред другите цветя.

Нечуто, на ухо, ми промълви -

вземи ме, аз съм вечността...


Откъснах те и в траурна тъга

в една самотна ваза те положих.

Бях мислеща тръстика на Паскал

у теб единствено намерила опора.


И двамата живяхме без вода -

ти никога да те полея не поиска.
От живата аз не открих следа.

А ожаднях от извора на истината.


Поглеждам те - безсмъртен стрък,

невехнещ никога. Стаен в ръката.

Родил се от смъртта, но без недъг
отвеждащ всеки смъртен под земята.



Гласувай:
6



1. rosiela - Късмет си имал, безсмъртни поете ! С това цвете.
03.02.2019 23:19
Извора на истината винаги да блика в живота и в поезията ти, приятелю.
цитирай
2. missana - Благодаря ти, Роси!
03.02.2019 23:32
rosiela написа:
Късмет си имал, безсмъртни поете ! С това цвете. Извора на истината винаги да блика в живота и в поезията ти, приятелю.


Както е казано: "От твоите уста в божиите уши!" . Но нека казанот от теб да важи и за двама ни. От сърце го пожелавам!
цитирай
3. rosiela - Благодарности.
03.02.2019 23:34
missana написа:
rosiela написа:
Късмет си имал, безсмъртни поете ! С това цвете. Извора на истината винаги да блика в живота и в поезията ти, приятелю.


Както е казано: "От твоите уста в божиите уши!" . Но нека казанот от теб да важи и за двама ни. От сърце го пожелавам!

цитирай
4. lexparsy - Пак се насладих на поезия предиз...
04.02.2019 00:13
Пак се насладих на поезия предизвикваща и абстрактни и философски, и прозаични даже размисли.
Подсетих се и за притчата (дълго разказваема) за трите рози прекосяващи пустинята за да стигнат до любимия. Та... оцеляла тази, която нито пестила красотата на листата си, нито се страхувала да ги жертва за водата... нужна и да стигне до любовта си...
Поздравления Младен!
цитирай
5. missana - Благодаря ти, приятелю Лекс!
04.02.2019 00:35
lexparsy написа:
Пак се насладих на поезия предизвикваща и абстрактни и философски, и прозаични даже размисли.
Подсетих се и за притчата (дълго разказваема) за трите рози прекосяващи пустинята за да стигнат до любимия. Та... оцеляла тази, която нито пестила красотата на листата си, нито се страхувала да ги жертва за водата... нужна и да стигне до любовта си...
Поздравления Младен!


Дори и в коментарите ти има толкова поезия, че не може да бъде пренебрегната. Но и това не е случайно, защото сам по себе си Умът е поетичен.

Да имаш седмица на позитивните сбъдвания!
цитирай
6. stih - Безсмъртниче!
04.02.2019 03:17
Родено от смъртта, за да живее вечно!
Хубаво си описал това сухо цвете, Мисана.
То не иска нищо, затова е по-силно от всички други.
Тук има подтекст и мъдро послание...
Приветствам идеята!
цитирай
7. vedrina - !!!
04.02.2019 09:15
Хубаво..., прекрасно откритие...
"Открих те между сухите треви,
закътано сред другите цветя.
Нечуто, на ухо, ми промълви -
вземи ме, аз съм вечността..."
цитирай
8. vesever - И на мен ми хареса. Поривът за Веч...
04.02.2019 19:24
И на мен ми хареса.
Поривът за Вечността ни е заложен в Душите.
Една приятелка от село, много възрастна, ме учи да познавам билките. Безсмъртниче още не познавам ...
Поздрави!
цитирай
9. tikovpisane - Само ти, Приятелю, имаш такива изразни средства,
04.02.2019 20:51
че докато човек те чете да се изумява. А този куплет :

"И двамата живяхме без вода -
ти никога да те полея не поиска.
От живата аз не открих следа.
А ожаднях от извора на истината."

за мен остава любим, защото е типичен за теб- мъдър и философски! Поздравление!
цитирай
10. missana - Мерси, Елица!
05.02.2019 00:17
stih написа:
Безсмъртниче! Родено от смъртта, за да живее вечно!
Хубаво си описал това сухо цвете, Мисана.
То не иска нищо, затова е по-силно от всички други.
Тук има подтекст и мъдро послание...
Приветствам идеята!


Изключително точно си декодирала идеята. За мен, като автор, е трудно да преценя дали тя е реализирана адекватно. Много хубав 5 февруари ти желая!
цитирай
11. missana - Благодаря ти, Веси!
05.02.2019 00:19
vesever написа:
И на мен ми хареса.
Поривът за Вечността ни е заложен в Душите.
Една приятелка от село, много възрастна, ме учи да познавам билките. Безсмъртниче още не познавам ...
Поздрави!


И аз, от вече 15 години, се занимавам с билколечение. Но никога не бих си позволил да включа Безсмъртничето в групата билки, с които си служа. Прекалено аристократично цвете е. Желая ти много хубав 5 февруари!
цитирай
12. missana - Благодаря ти за високата оценка, Приятелю!
05.02.2019 00:21
tikovpisane написа:
Само ти, Приятелю, имаш такива изразни средства, че докато човек те чете да се изумява. А този куплет :

"И двамата живяхме без вода -
ти никога да те полея не поиска.
От живата аз не открих следа.
А ожаднях от извора на истината."

за мен остава любим, защото е типичен за теб- мъдър и философски! Поздравление!


Отново си написал великолепно стихотворение. Казваш големи истини с перото си!
цитирай
13. missana - Благодаря Ви, Марина! https://www.youtube.com/watch?v=NjpjuRVNPaM
05.02.2019 00:23
vedrina написа:
Хубаво..., прекрасно откритие...
"Открих те между сухите треви,
закътано сред другите цветя.
Нечуто, на ухо, ми промълви -
вземи ме, аз съм вечността..."


Дълбоко съм трогнат от вниманието Ви. Поздравявам Ви с една песен /най-горе/:
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5040649
Постинги: 2885
Коментари: 18680
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031