Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2018 09:21 - Страх
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 8860 Коментари: 10 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Повиках те от тъмната си бездна,

в която бях затворник на смъртта.

Яви се ти и с любовта превзе ме -

едно дете с неземна чистота.

 

Възкръснах от косите ти вълшебни.

От вятъра стаен дълбоко в тях.

Докоснала ме с погледа си звезден,

бе заличителка на сетния ми грях.

 

И дишах щастие до пълно упоение

в прегръдката на твоите черти.

Пристана ми - последното прозрение!

И времето престана да лети.

 

Но страх обзема ме, че този сън ще свърши

и пак ще се превърнеш в тъжен блян.

Душата буря тиха ще прекърши.

И ще се върна в ъгъла си вечно сам.




Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Нямам думи от възхищение!
19.12.2018 09:37
Що ли да те качат ангелите догодина на още по- високо духовно ниво?!
цитирай
2. lexparsy - Много хубав пророчески сън Младен. ...
19.12.2018 09:47
Много хубав пророчески сън Младен...
Но кат' се чудех защо така си го нарекъл, се сетих един отговор-пожелание с тривиално смислено стихче.
   Съня ти просто е послание,
   че сбъдването е желание.
   Щом „Страх“ си го така нарекъл,
   си знаеш че си го отрекъл.
   И да се сбъдне вече си готов,
   освободена твоята любов.

Да бъде :-)))
цитирай
3. missana - Благодаря ти, Роси!
19.12.2018 10:08
rosiela написа:
Нямам думи от възхищение! Що ли да те качат ангелите догодина на още по- високо духовно ниво?!


Дай боже новата година да е по-добра и за двама ни!
цитирай
4. missana - Мерси за хубавия ти коментар и пожелание, Лекс!
19.12.2018 10:09
lexparsy написа:
Много хубав пророчески сън Младен...
Но кат' се чудех защо така си го нарекъл, се сетих един отговор-пожелание с тривиално смислено стихче.
   Съня ти просто е послание,
   че сбъдването е желание.
   Щом „Страх“ си го така нарекъл,
   си знаеш че си го отрекъл.
   И да се сбъдне вече си готов,
   освободена твоята любов.

Да бъде :-)))


И за теб нека бъде - Светлина и Любов!
цитирай
5. rosiela - Защо я пускаш тази душица още?! Да ти цапа таланта.
19.12.2018 15:02
milady написа:
още, глупи смешен,
няма да ме забравиш, знам..
Аз съм..незабравима..

цитирай
6. rosiela - Не думай , Личност или Пичност?!
19.12.2018 15:41
milady написа:
заради теб, се отттеглих от Миссана..
това е недопустимо за един Воин..
да лъже , да маже , и да се крие..зад лицемерни огради..
заради..илюзорни битки..с Махалата..
време беше да го заявя публично..
защото аз съм Личност, и всички ми знаят Характера.
Благ за разбирането, може и да ме изтриеш, колега..
Юлия

цитирай
7. rosiela - Баби-и-и-и, колко мултипликационно тъпичка си, баби-и-и-и-и!
19.12.2018 16:58
codetroina написа:
мухлооо, ти ме дебнеш с минуси..
просиш си гоо..табуретка лоена, очилата и кривозъба..
млък, и при бабите у Семьоноффци
минусите са от Валерий, щот си..куче..гладно и гадно, грозно и тъпооо...
Коментарът чака одобрение
Постинг: ПОСЕРКО ВУЧКОВ И МОИТЕ АНАЛИЗИ
Автор на постинга: rosiela

цитирай
8. vesever - Много хубаво стихотворение. А к...
19.12.2018 18:23
Много хубаво стихотворение.
А казват, че сънищата ни са паралелна реалност. Мисля, че има истина в това.
И ти пожелавам сънят ти да стане реалност и в земните измерения.
Поздрави!
цитирай
9. missana - Не съм я пускал, Роси.
19.12.2018 18:23
rosiela написа:
Защо я пускаш тази душица още?! Да ти цапа таланта.
milady написа:
още, глупи смешен,
няма да ме забравиш, знам..
Аз съм..незабравима..



Аз нямам модерация. Отсътвах и цял ден съм писал рецензии за едно списание. Бях я помолил да не влиза в коментарното ми поле повече никога, но тя го е направила в отсътвието ми. Вече я изтрих.
цитирай
10. missana - Благодаря ти, Весевер!
19.12.2018 18:28
vesever написа:
Много хубаво стихотворение.
А казват, че сънищата ни са паралелна реалност. Мисля, че има истина в това.
И ти пожелавам сънят ти да стане реалност и в земните измерения.
Поздрави!


Трогнат съм. Много радост и сбъдвания ти пожелавам в последните дни преди Коледа!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5037612
Постинги: 2885
Коментари: 18677
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031