Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2018 23:19 - Аз, лъчът
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 493 Коментари: 2 Гласове:
-3

Последна промяна: 02.04.2018 23:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И ето ме на черен фон изрязан -
лъчът пътуващ цялата вселена,
мен Падналият ангел ме създаде,
лежах под тъмната материя погребан.

Родих се от Окото на Земята,
поисках да съм сам и да съм труден...
на лесните не им е лесно, зная,
в сивеещия списък на погубените.

От процепа на своя ум изведен,
като изящен стих без продължение,
във кладенеца на съмнението спускам се
от дъното да взема възкресение.

 ... И отразен по непонятен начин,
чрез мълнията странно рикоширала,
към антисветовете се отправям,
за да ги вкуся и през тях да мина



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. emelika - Ти, лъчът
03.04.2018 13:48
На фона чер обречен си да светиш в бяло- златна светлина . Чрез тебе Луцифер поиска предишното статукво да си върне. Око е, от окото който се е пръкнал – щеш не щеш ще гледаш, за да видиш, че другаде си вписан – списъкът сребристо- светлинеещ, не сив-чернеещ. Стихът изящен можеш винаги да продължиш, достатъчно е да решиш, задачата за теб съвсем не трудна. Избрал си грешен кладенец за възкресение – търси си бликаща вода, която да те отрази понятно за теб самия първо. С антисветовете умната, не знаеш що ще срещнеш. Внимавай да не анихелираш, че той, лъчът нали е безтегловен! :)))

PS: Сега пък сетих се, че нямащия маса, всъщност е безсмъртен. Защо ти е възкръсване тогава? Все пак, ей тъй, заради някаква защита, пътувай паралелно.
цитирай
2. missana - Леле...е! Коментарът е по-дълъг от стиха.
03.04.2018 14:35
Благодаря ти, Емелика! Трогнат съм.

Само за протокола. Фотоните имат маса. Масата им в покой би била равна на 0, но пък фотон в покой не стои.

Права си, че с антисветовете трябва да се внимава. Но нали ние все внимаваме и затова няма и да излезем от този свят, освен ако Някой не ни издуха, докато си духа!

Весели празници!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5041019
Постинги: 2886
Коментари: 18682
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031