Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.11.2017 22:24 - Мариански призраци
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1835 Коментари: 10 Гласове:
-3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В един тунел от погледи вървя
и виждам някакъв неясен цвят
на продадено безверие.
Животът е захвърлената котва
в Мариански падини.
Иди я изтегли обратно,
ако ти стиска, или
ако можеш...
Червен мъх набъбва в ноздрите -
Марс - подводница,
изплува във кръвта.
Сянка на акула
минира нощите.
И дишаш вече тежко,
само със хриле,
забравил дробовете си в гърдите.
Матсиендра си -
съсредоточие
във центъра на някаква галактика
между очите.
Светкавицата е небесен кълн
заровил корени
между звездите.
Забрави вятъра дори.
Не го погали със очи.
И той отмина към-то друг живот
невидим.
Но ще ти върне бури - урагани,
платна накъсани,
строшени мачти.
Водовъртежи
и торнада от мечти -
фантоми непокръстени наяве...
В една бутилка всичко скъдно
постави.
Внимателно я запечатай.
И я хвърли в теченията
да я понесат
без всякаква конкретност -
по силовите линии в Небитието.
Душата ти във нея да мълчи -
една прозрачност
чезнеща безследно.
Която ще се възроди
единствено от непотребното.
От струйка дим на хоризонта,
от кръглостта на думи
неизречени...
от порив нежелан и блуден.
В един тунел от погледи вървя,
към изхода, без който
съм изгубен!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Страхотно, Мисана.
03.11.2017 22:42
Малко шетаме из Вселената с теб тая вечер, всеки по своя си начин, но ще се приземим накрая, за да поспим.
цитирай
2. missana - Да, добре го каза, Роси - шетаме из вселената с теб!
03.11.2017 23:07
rosiela написа:
Страхотно, Мисана. Малко шетаме из Вселената с теб тая вечер, всеки по своя си начин, но ще се приземим накрая, за да поспим.


Благодаря ти за тези хубави думи и хубаво отношение, което имаш към мен и написаното от мен. Тази Задушница ми носи много печал. През 2000г. тя пак се падаше в събота - 4 ноември, а на следващия ден най-внезапно почина баща ми. Бе като гръм от ясно небе за мен. Бог да прости нашите мъртви и не само нашите. Дано са в един по-добър и по-справедлив свят.
Лека вечер и дай боже да си починем пълноценно тази нощ!
цитирай
3. rosiela - Тежък удар е било. Бог да го прости!
03.11.2017 23:18
missana написа:
rosiela написа:
Страхотно, Мисана. Малко шетаме из Вселената с теб тая вечер, всеки по своя си начин, но ще се приземим накрая, за да поспим.


Благодаря ти за тези хубави думи и хубаво отношение, което имаш към мен и написаното от мен. Тази Задушница ми носи много печал. През 2000г. тя пак се падаше в събота - 4 ноември, а на следващия ден най-внезапно почина баща ми. Бе като гръм от ясно небе за мен. Бог да прости нашите мъртви и не само нашите. Дано са в един по-добър и по-справедлив свят.
Лека вечер и дай боже да си починем пълноценно тази нощ!

цитирай
4. missana - Благодаря ти за съпричастието, Роси!
03.11.2017 23:25
Утре на планината ще се помоля под открито небе за добруването на мъртвите.
цитирай
5. vedrina - !!!
04.11.2017 08:00
За живите е много по-важно какво правим...
цитирай
6. tikovpisane - Отново доста философия!
04.11.2017 11:23
Не съм сигурен, че разбрах всичко в това стихотворение, но пък е написано, така да го кажа, докосващо. Затова ми хареса! Поздрави от мен.
цитирай
7. milady - няма живи, умрели/ стига клишета..
04.11.2017 14:04
vedrina написа:
За живите е много по-важно какво правим...


Всичко е Светлина и Информация,
така е устроена нашата супер гениална Вселена..
/Първи принцип на Хермес Трижди Велик
Вселената е ментална..
/другото са емоции, дело на Сатанаил
айде, да спра дотук

поздрави на автора!!
цитирай
8. missana - И в това има мъдрост.
04.11.2017 19:31
vedrina написа:
За живите е много по-важно какво правим...


Благодаря Ви, Марина!
цитирай
9. missana - Мерси, Влади!
04.11.2017 19:33
tikovpisane написа:
Отново доста философия! Не съм сигурен, че разбрах всичко в това стихотворение, но пък е написано, така да го кажа, докосващо. Затова ми хареса! Поздрави от мен.


Мисля, че стихът подлежи на оптимизация, но сега не съм в подходящото настроение за осъществяването й.
цитирай
10. missana - Юле - смела си и находчива, както винаги!
04.11.2017 19:37
milady написа:
няма живи, умрели/ стига клишета..
vedrina написа:
За живите е много по-важно какво правим...


Всичко е Светлина и Информация,
така е устроена нашата супер гениална Вселена..
/Първи принцип на Хермес Трижди Велик
Вселената е ментална..
/другото са емоции, дело на Сатанаил
айде, да спра дотук

поздрави на автора!!


Говорейки за Хермес Трисмегист, ме подсети, че може би той е имал своето Юле до себе си. Иначе откъде се е взела тази мъдрост у него.

Хубава съботна вечер и още по-хубав неделен ден ти желая!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5076982
Постинги: 2908
Коментари: 18817
Гласове: 3351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930