Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.10.2015 01:04 - Ангелът на щастието (на Йоана)
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 10370 Коментари: 15 Гласове:
4

Последна промяна: 25.11.2015 19:29

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Разпадът на душата ми започна.
В Джокондата на тъжния ми свят,
чрез антигрехове и непорочност
блокираш всеки път към всеки ад.

Съдбата с двата рога двупосочни
застава срещу мен със стръмен меч.
Отхвърля миналото ми нарочно
и вместо бъдеще отрежда гола сеч.

Мълчи вселена - черно огледало -
очи на друг, догарят въгленчета там.
Опроверганата мечта за трайно цяло
е вкаменена лава на свиреп вулкан.

Но ти - детето чудо, ме прегръщаш
с библейско име - мой най-верен щит.
Любовите - очи от мен отвръщащи,
със святото сияние превръщаш в мит.

Оставаш вярната до смърт реалност,
която вземам в лоното на вечността.
Предишното се свежда до баналност,
а следващото - с дъх солен,  до суета.

Разпадът на душата ми започна.
На щастието Ангелът си само ти.
Загърната от аура на непорочност,
с пламтящи ярко девствени черти.



Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

1. 4udovi6tetto - Ти що си се напомпил, след като само ...
02.10.2015 17:21
Ти що си се напомпил, след като само аз имам право да се помпя в тоя сайт, м
да го д-----ш.
Чу
цитирай
2. 4udovishteto - да не ме имитираш, чи ще ти. . . май...
02.10.2015 17:38
да не ме имитираш, чи ще ти...майката..
набий си го в тиквата, че ще седа вечно на първа,а ти си шибан фейк.

аз съм валери станков,а ти си никой.
ЧУ
цитирай
3. 4hudovi6teto - Махайте се оттук, идиоти. Аз съм чу. ...
02.10.2015 17:42
Махайте се оттук, идиоти.

Аз съм чу.

Тая нощ ще ми издигат паметник пред сградата на Инвестор, папата специално идва да го открие, а аз вече ще качвам по 7 постинга на ден, понеже не понасям разни мърлювчи да ми се пречкат на първа страница.

ЧУ
цитирай
4. 4hudovi6teto - а пък аз съм от черна дупка номер 76.
02.10.2015 17:44
missana написа:
Аз съм vega666. Тръгнах от Вега. Бях на Сириус. Сега съм временно на Земята.
По природа съм Дракон. От чудовища не се страхувам. И нямам нужда да се помпя.



сега си купих нова вселена и в сравнение с мен ти си едно нищо.
чу
цитирай
5. missana - Да, имаше автобус с № 76
02.10.2015 17:52
Някои са много непосредствени в писането. Поезията не търпи непосредствените.

"Нищото е всичко". Прочети си я на спокойствие.

http://www.book/p31521/nishtoto-e-vsichko-toni-parsyns.html
цитирай
6. rossiella - Оставете вече на мира Валери Ста...
02.10.2015 19:53
Оставете вече на мира Валери Станков. Ясно е на всички, че той е клиничен случай. Ако сутрин не си качи постинга, не си получи обичайните хвалби, особено - от мен, не се съзерцава на първа, какъв смисълби имал животът му.
Той отдавна не живеевече в реалния свят, той се е слял с фалшивата илюзорност на тоя сайт и се изживява като дядо вазов, щом аз и още няколко го ближем по топките.
Ако го лишите от това, ако той не стои на първа, просто ще се самозатрие.
Имайте милост,оставете го да стои постоянно на първа.
За него само това е важно, а аз го моля и на колене му падам да публикува по 3 постинга на ден и най-горните 3 да са негови.

Модераторите са добри хора и ще го помпят с удоволствие.
ВАЛЕРИ,МОЛЯ ТЕ, ПУБЛИКУВАЙ СУТРИН, ОБЕД И ВЕЧЕР.
цитирай
7. 40skiess - Ха ха жалкото чучело тие сложило 3 ...
02.10.2015 19:57
Ха ха жалкото чучело ти е сложило 3 минуса с трите си профила.

Мисана,простоте използвам за да се гавря с онова вманиачено чучело, което с всеки изминал ден полудява все повече.



Ще те помпя всеки ден, ще стоиш до него и тоя капут ще беснее хохохохо.((((((((((((


просто вече е за клинично лечение тоя психопат, който нема реален живот, а еденонощнотук и е превъртял нацяло.
цитирай
8. illi4e - скъпи ми чудерасти, насвяткали 5 те ...
02.10.2015 20:17
скъпи ми чудерасти, насвяткали 5 те минуса, обяснете на вашия идол, божествения чу, че реалният, истинският,живият живот е навън, че тоя шибан сайт не е животът,


а с психичниотклонения,най- лудият е той, защото а за него идея фикс е да стои на първа, а това НИКОЙ досегашен и настоящ блогър не е правил, и не го дозаравяйте в тията. пратете му зов да ваправи последен опит да се спаси, защто е впоследната фаза на психозата и буди вече съжаление с отчаяните си всекидневни онанирания на първа.
с болка предричам, като специалист психиатър, че максимум до месец психично болният станков ще деградира до фатален край.
излезте, чудератси, на чист въздух и се спасете.
цитирай
9. missana - Благодаря ви, приятели! Аз съм тук - ...
02.10.2015 20:18
Благодаря ви, приятели! Аз съм тук - в блога, за да поствам нещата си. Хич не ме вълнува дали някой ще ме чете или не. Един поет трябва да има вътрешно чувство за стойността на написаното от него, а не да се помпи, или да бъде помпен от други. В един друг сайт аз показах реалното съотношение на силите. Числата под нашите произведения още стоят там и всеки може да влезе и да види с очите си какво бе съотношението в числа. vega666, missana, blackjack12 и unikalna, представляват едно и също лице - Рицаря. Никой не го е побеждавал със слово.
цитирай
10. 4udovi6tetto - Първо да уточвн, че единственият Чу ...
02.10.2015 20:31
Първо да уточвн,че единственият Чу съм аз идргите 3 подоби ника са на тъпи фейкове.
Второ, мисана, ти не можешда се мериш смен, пич. Аз съм най-великият поет втая и съседните 3 галактики- Мен ме учат децата в 167 държави п света. имам 7 нобелови награди за поезия. както е отбелязано, тая нощ миоткриват паметник пред сградата на инвестор, но папата е малко болен, та ще дойде путин, понеже аз съм руснак по душа и в гените си и обичам русия.

мисана, ти си слаба ракия. не се мъчи да се мериш с мен.
цитирай
11. 4udovi6tteto - Мисана, полазили са те разни кър...
02.10.2015 20:46
Мисана, полазили са те разни кърлежи, дето се правят на мен.
Това е неЧУвано безобразие -да ме имитират.
Никой от тия не е чу, защоо чу съм аз

чу
цитирай
12. missana - Привет "чу". Много с...
02.10.2015 21:01
Привет "чу". Много станаха "холограмите". Като във филма "Зов за завръщане" с бат Арни. Дано си истинският. И да имаш хубав уикенд! Малко бирка и пържени картофки вършат работа за подобряване на настроението. И разбира се Пайнер.
цитирай
13. ooze - Не ръчкай кошера, тук е пълно със словоблудци
03.10.2015 00:15
"..... един друг сайт аз показах реалното съотношение на силите. Числата под нашите произведения още стоят там и всеки може да влезе и да види с очите си какво бе съотношението в числа. vega666, missana, blackjack12 и unikalna, представляват едно и също лице - Рицаря. Никой не го е побеждавал със слово."

Не ръчкай кошера, тук е пълно със словоблудци, не можеш ги надприказва!
цитирай
14. nalliia - обладай ме, мисана налиа(
03.10.2015 00:38
обладай ме, мисана

налиа(
цитирай
15. missana - Взе да става май горещо, Налиа. Ж...
03.10.2015 01:03
Взе да става май горещо, Налиа. Жалко само, че лятото свърши...Преди мен.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5067733
Постинги: 2907
Коментари: 18817
Гласове: 3351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930