Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2018 16:50 - За всички красиви (изкуствени) кукли
Автор: poemsalways Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2137 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 29.11.2018 17:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Чух как претендентки за "Мис Вселенска красота и глупост" казаха, че е срамота да излезеш без грим, че трябва да имаш разголени дрехи. Иска ми се да им кажа следното:  
  Сложете си силикон и изглеждайте все едно носите два тумора, опиращи се до носа ви. Надуйте устните, сякаш сте ходили да ви нажилят оси. Нарисувайте лицата си, като не забравяте да начертате диагонал и на двете си бузи. Бъдете красиви - махнете го този голям нос. Извадете по някое ребро. И само не забравяйте да си облечете разголената рокля, с която гърдите и задните ви части ще се виждат. Наредете на полицата две-три книги на Куелю и Букай, ей така за разкош. Мъжете ще ахнат, жените ще завиждат, само че тези, които мислят като вас, красавици. 
    Забравиха кое е красивото и как натуралното може да бъде по-красиво. Разбраха, че парите купуват щастие и красота и се втурнаха да намират богати мъже. Не, не искам да им внуша, че те са глупави... Искам да им внуша, че това не е плюс. Защото днес и аз съм на 20 години и не съм надарена с неземна красота, но не искам и да я купя. И не мога да завиждам на глупостта, защото не желая да я притежавам. Хубаво ми е така, без грим, неносеща къси рокли докато снега ме затрупва. Хубаво ми е да съм скучна, изключителен сухар, дори! Благодарна съм и на средата, че не ме превърна в пластмаса. Жалко, че ще проваля живота си като учител, а не като танцьорка в бара.



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. poemsalways - ме впечатли особено. . решавам да те ...
29.11.2018 17:32
codetroina написа:
ме впечатли особено ..
решавам да те поощря, Ивета../оне ден се пошегувах за ..рапа, ти ме разбра..
това,което си написала издава..характер..
впечатлена съм, и тъй като..аз се връщам от този път..
бих ти казала, браво моето момиче..
и ,стихото вчера беше многоо мило, истинско..силно..
парите не носят щстие..можеш да ми повярваш като..на майка...
усмивки ти изпращам, от мен имаш пълна подкрепа..

Благодаря! Трогната съм :) И усещам някаква близост в характерите ни :D
цитирай
2. germantiger - ...
29.11.2018 17:50
Аз съм ЗА силиконовия бюст стига да не е гротеска

Против съм надутите джуки - сексуално не ми харвесват вкл. при фелацио

Що иде реч до грима - необходим често, но с мярка, а не тежък нощен като на чочарка

Парите са и щастие, но не всичко и всяко
цитирай
3. poemsalways - Аз съм ЗА силиконовия бюст стига да ...
29.11.2018 17:56
germantiger написа:
Аз съм ЗА силиконовия бюст стига да не е гротеска

Против съм надутите джуки - сексуално не ми харвесват вкл. при фелацио

Що иде реч до грима - необходим често, но с мярка, а не тежък нощен като на чочарка

Парите са и щастие, но не всичко и всяко

Разминаваме се, значи
цитирай
4. germantiger - хубаво е, че не питаш за аргументите ми
29.11.2018 18:01
няма да се нареждаме на опашка я, поне да се разминем
цитирай
5. pentecost - Много се радвам, че
29.11.2018 18:05
все още има момичета като теб, макар че като че ли вече сте останали твърде малко в нашата страна. Като представител на по-интелигентните мъже - тези с ниво над средното, мога да ти заявя, че ние не харесваме изкуствените кукли, дори ги презираме, а ценим естествената красота и свестните жени, които едва ли не днес минават за смотани и задръстени, но това е друга тема. Както и да е, радвам се, че те има и че не се срамуваш да издигаш глас относно тези, макар и малко суетни, теми. Хубава вечер от мен.
цитирай
6. poemsalways - все още има момичета като теб, макар ...
29.11.2018 18:07
pentecost написа:
все още има момичета като теб, макар че като че ли вече сте останали твърде малко в нашата страна. Като прдставител на по-интелигентните мъже - тези с ниво над средното, мога да ти заявя, че ние не харесваме изкуствениете кукли, дори ги презираме, а ценим естествената красота и свестните жени, които едва ли не днес минават за смотани и задръстени, но това е друга тема. Както и да е, радвам се, че те има и че не се срамуваш да издигаш глас относно тези, макар и малко суетни, теми. Хубава вечер от мен.

Благодаря ти, за изявената подкрепа :) Това значи много за мен. Лека вечер и на теб!
цитирай
7. jokera - Красавица си търси богат съпруг.
29.11.2018 19:17
Вижте какво й отговаря банкер
Това е съобщение, което млада американка поства във форум с желанието да си намери богат съпруг:
„Ще бъда честна с това, което ще кажа тук. На 25 години съм. Красива съм, имам стил и добър вкус. Искам да се омъжа за мъж с годишна заплата 500 хиляди долара или нагоре. Вие може да си кажете, че съм алчна, но годишна заплата от 1 милион долара се счита за средна класа в Ню Йорк.
Моите изисквания не са високи. Има ли някой в този форум, на който годишният му доход е 500 хиляди долара? Всички ли сте женени? Искам да попитам: какво трябва да направя, за да се омъжа за богат човек като вас?
Заедно с всичко това искам да кажа, че най-богатият мъж, с който съм се срещата вземаше 250 хиляди долара. Ако някой има намерение да се мести да живее в скъпо струващ жилищен район на Ню Йорк, 250 хиляди не са достатъчни.
Бих искала да задам няколко въпроса:
1) Къде повечето богати ергени се размотават? (Моля, посочете имената и адресите на баровете, ресторантите и фитнес салоните)
2) Към коя възрастова група трябва да се ориентирам?
3) Защо повечето съпруги на богати мъже не изглеждат толкова добре? Срещала съм няколко момичета, които не изглеждат добре и не са никак интересни, но се омъжват за богати мъже.
4) Как решавате коя ще бъде ваша съпруга и с коя само ще се срещате? (моята цел е да се омъжа)
Госпожица Красавица”
А това е философският отговор, който й спретва главният изпълнителен директор на J.P. Morgan – известна американска банкова и финансова институция:
„Скъпа госпожице Красавица,
Прочетох вашия пост с голям интерес. Предполагам, че има много момичета, които имат същите въпроси като вашите. Позволете ми да анализирам вашата ситуация като професионален инвеститор.Годишната ми заплата е повече от 500 хиляди долара, което напълно покрива вашите изисквания, така че се надяваме всички разбират, че не си губя времето тук.
Цялата история на линк: http://jokera.blog/zabavlenie/2014/08/12/krasavica-si-tyrsi-bogat-syprug.128859
цитирай
8. vesever - И аз съм така, не нося гримове, не ...
30.11.2018 13:44
И аз съм така, не нося гримове, не обичам изкуствените неща, харесвам естествения живот.
За мен изкуствената красота не е красота, това е заблуда и не разбирам как тези жени не го осъзнават. Дори ми стои грозно, когато виждам нацапани с грим жени или такива с изкуствени устни или гърди.
Нищо неестествено не намирам за добро.
Поздрави и успехи ти пожелавам!
цитирай
9. poemsalways - И аз съм така, не нося гримове, не ...
30.11.2018 16:11
vesever написа:
И аз съм така, не нося гримове, не обичам изкуствените неща, харесвам естествения живот.
За мен изкуствената красота не е красота, това е заблуда и не разбирам как тези жени не го осъзнават. Дори ми стои грозно, когато виждам нацапани с грим жени или такива с изкуствени устни или гърди.
Нищо неестествено не намирам за добро.
Поздрави и успехи ти пожелавам!

Може би това размишляване води до нужната интелигентност, поне така смятам :D.. А и ти изглеждаш, като достатъчно красива жена, че да ти са в главата идеи като слагане на устни. :) Целувки :*
цитирай
10. siainia - Мисля
02.12.2018 11:14
Че на първо време трябва да се научим да харесваме мислите си:)-
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: poemsalways
Категория: Поезия
Прочетен: 91269
Постинги: 34
Коментари: 291
Гласове: 128
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031