Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.02.2017 22:28 - Расизмът, за който никой не говори #2
Автор: anotherworld Категория: Лични дневници   
Прочетен: 606 Коментари: 0 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Возя се в метрото на връщане от работа късно вечер, когато се качва контрола. Забелязвам ги отдалеч, но оставам спокоен, защото имам билет. Метрото е почти празно, освен мен и колегата има само една двойка на седалките след нас и един бял мъж точно на вратата, откъдето се качиха проверяващите. Продължавам разговора с колегата до мен за домашния му любимец, когато контрольорите се обръщат към него и му поискват билета.
- Ха, проверявате първо мен, защото съм бял, така ли? - извиква той и тръсва рамене ядосан. 
Проверяващите се стъписват за секунда, после единият отвръща:
-Не, господине...
Те продължават по купето и искат наред нашите билети. Моят колега спокойно го показва, но аз питам с непознатия си за тях акцент:
-Искате първо моя билет, защото съм черен, така ли?
-Не, господине, ние проверяваме всички. Моля, покажете си билета, иначе ще трябва да Ви свалим. 
Показах си спокойно билета и забелязах как те продължиха до края на купето, проверявайки двойката и чак накрая леко виновно и конфузно поискаха билета на белия мъж. 

Историята, разбира се, не се случи така (представете си какъв скандал би било) - цветовете на кожата на участниците са разменени за въздействие. 


Тагове:   anotherracism,   anotherworld,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anotherworld
Категория: Лични дневници
Прочетен: 9328
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930