Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2020 10:21 - ИМАМ В ПОВЕЧЕ ДОБРОТА...
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 695 Коментари: 4 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 

Имам в повече доброта,
който иска, го уча на нея,
ала гледам сега по света
ми се чудят, че с нея живея.

Имам сто пъти точно око,
за да уча на справедливост,
ала виждам, ме гледат със зло
и в еснафския обсег умират.

Имам дадено много от Бог
и раздавам, така, за душата,
но Всемирът е някак си строг -
само Бог ми раздава отплата

и помага ми в тежкия миг,
та накрая напълно успея,
няма криза при мен, няма вик,
аз така, със късмет, си живея.

Няма кармата ми грехове,
от такива родът ме опазил,
да си щедър така е добре,
по-добре от това - да намразиш.

И за следващ живот имаш шанс
от доброто да носиш нагоре,
не да плащаш във бъдния час
дан за злото, което си сторил.

24 януари 2020г., София
Росица КОПУКОВА




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Винаги съм твърдял, че всеки поет има поне един читател - най-стойностният.
24.01.2020 14:21
Това е Бог. Този читател е необходим за поета, а за негова радост и предостатъчен. Той е истинското мерило за таланта му, а не самозваните чучела, които колкото и да драпат няма да останат в поезията.
Наведе ме на горните неизбежни размишления, Роси, със следния куплет на поредния си прекрасен стих:

"Имам дадено много от Бог
и раздавам, така, за душата,
но Всемирът е някак си строг -
само Бог ми раздава отплата"

В това стихотворение са казани толкова много и то все важни истини, че то има освен поетична стойност, стойност и на морално ръководство:

"Няма кармата ми грехове,
от такива родът ме опазил,
да си щедър така е добре,
по-добре от това - да намразиш.

И за следващ живот имаш шанс
от доброто да носиш нагоре,
не да плащаш във бъдния час
дан за злото, което си сторил."

Майсторството да формулираш, с помощта на перото толкова важни истини, Роси, ти е дадено свише и нека пребъдва от стих в стих! Амин!

цитирай
2. apostapostoloff - Чудно ми е как
24.01.2020 14:52
morskipesni все още не се е изцвъкал тук.
цитирай
3. rosiela - Младене,
24.01.2020 16:08
страхотен си. Нямам какво друго да добавя. Благодарности.
цитирай
4. rosiela - И аз се чудя, да ти призная.
24.01.2020 16:09
apostapostoloff написа:
morskipesni все още не се е изцвъкал тук.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6601504
Постинги: 5039
Коментари: 23939
Гласове: 9773
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031