Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2017 00:14 - Дреболийки по селски
Автор: veselinvalev Категория: Изкуство   
Прочетен: 1889 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 05.05.2017 00:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Тоз сига, дет съ джангъзи със Слави, кой той?
- Ми Краси Радков, кой дъй.
- Ни е той. Тоз е Дон Корлеоне.
- Как ший Дон Корлеоне. Тоз е Марлон Брандо.
- Ма той мяза Бойко Борисов.
- Мяза, ма ни е.
- Що да ни е?
- Щото тоз е Георги Димитров. И тържествена манифистация организира за Първи май. Гледайтe как съ гърчи на трибунътъ Слави. Манифистантити  гу пуздравяват предвождани от Георги Димитров, пък той съ гърчи Слави. Вижте. Махат му тържествену.
- Що ни земиш ти дъ съ сгърчиш и дъ съ махниш. Как тъй ший хем Краси Радков, хем Дон Корлеоне, хем Марлон Брандо, хем Бойко Борисов, хем Георги Димитров?...
- Ми на тъй. Щото те сички са тръгнали от тука.
- Откъде от тука? 
- Ми дет сми ний.
- От кръчмата ли?
- Ми що да не. То кръчми по нашти български, тракийски земи си има от памтивека.
- И са тръгнали? И за ко са тръгнали?
- Как за ко? Да манифистират пу тиливизура са тръгнали. Ни ги ли виждаш?
- Пък аз съ чудя ут де пидисе литра нафтъ да намеря за трактуръ. Чудя съ ут де. Щот съм честен. И ни моа да крадъ. И затуй, и да манифистирам и да ни манифистирам, никуй няма да ми дъде ей тъй пидисе литра нафтъ. Пък те съ чудят как дъ уткраднът и туй дето ощи ни е уткраднъту.
- Ма то ни устана вече нищо неуткраднъту...
- Ни устанъ, ма те пак намират ут де. И пак крадът.
- И ко дъ праим. Дъ зеим дъ съ биим тогаз... Дъ праим риулюциъ... Дъ съ биим...
- Манифестантите... Много се разгорещихте. Да ни ви спра и телевизор и пиене. Май стана  време за разпускане на първомайската манифестация.
- Стига ма, Мичей. Как ший времи. Я дай пу още едно пиени и още дробчита по селски, че кат твойти вкусни дрибулийки няма нигде пу светъ.



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: veselinvalev
Категория: Изкуство
Прочетен: 2074682
Постинги: 245
Коментари: 4521
Гласове: 15189
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031