Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2015 17:41 - Нови правила за модерация на потребителски постинги в сайта blog.bg
Автор: blogbg Категория: Други   
Прочетен: 61150 Коментари: 118 Гласове:
49


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Във връзка подобряване на качеството на предоставяната от Blog.bg услуга  е взето решение да се засили модерацията на публикациите в сайта.  Постинги, съдържащи лични нападки, заяждания и откровени обиди към други потребители няма да бъдат толерирани. Blog.bg е една от най-посещаваните български блог платформи с влиятелна и активна аудитория. Желанието на екипа е да стимулира креативните и мислещи хора с интересни идеи, които да споделят своето мнение. Поради тази причина всички постинги с обиди, иронични подигравателни постинги, агресивни постинги, нарушаващи добрия тон на общуване, постинги, създаващи предпоставки за кавги и напрежение между потребителите, както и такива, в които се злоупотребява с чужди лични снимки, с цел осмиване, или по какъвто и да било друг начин нарушаващи Условията за ползване на сайта, ще бъдат изтривани без предупреждение, веднага, щом бъдат забелязани от модератор. Същото ще важи и за постинги, които подтикват, дават идеи или съвети, как да бъде нарушено нормалното функциониране на сайта.



Гласувай:
63



1. deleted-4udovi6teto - !
30.09.2015 17:52
Прекрасна идея, дай, Боже, да стане реалност!
Пожелавам ви го от сърце!
Чу
цитирай
2. getmans1 - Дообре! И едно пожелание, дано ви е ...
30.09.2015 18:04
Дообре! И едно пожелание, дано ви е еднакъв аршина!
Това, че ще премахвате без предупреждение не е пречка за обясняване на ЛС обясняване, не обяснения иначе съмненията за мъгла си остават.

Моля, върнете Парасол, Андрешко и другите с БАН по доноси!

цитирай
3. theeconomist - Това е чудесно!
30.09.2015 18:11
Надявам се да реагирате и при коментари като този:

4. slavimirgenchev1953 - "Съветофилите,
29.09 05:56
които се преструват на русофили, защото така им изнася (нищо руско не обичат, лъжат като дърти завалии), трябва да бъдат набучвани на кол по площадите."

Моля да отстраните от блога slavimirgenchev1953 незабавно, като нарушител на Европейската директива за публикациите в електронните медии!
цитирай
4. alibaba2 - Такаааа!
30.09.2015 18:13
Ясно е, че съм стар блогър и напуснах точно заради такива постинги.
Сума ти време вие съъъвсем тенденциозно бутахте напред обидни постинги срещу други блогъри за да ви чатка машинката. Ай ся сами /ако можете/ преценете колко свесни хора се изнесоха заради тоя двоен аршин.
Начи..изтрихте един блог на Савата, после Андрешко, и турнахте бан на Славето. Иначе на първа се пъчат ката ден Оня Икономист, Кушел, Рустам, Предатора и цялата такава...И тва са такива дето НЕПРЕКЪСНАТО обиждат други.
Как да ви повярвам че ще прилагате един аршин? Ми то се вижда че не сте обективни!
цитирай
5. alibaba2 - Надявам се да реагирате и при ком...
30.09.2015 18:14
theeconomist написа:
Надявам се да реагирате и при коментари като този:

4. slavimirgenchev1953 - "Съветофилите,
29.09 05:56
които се преструват на русофили, защото така им изнася (нищо руско не обичат, лъжат като дърти завалии), трябва да бъдат набучвани на кол по площадите."

Моля да отстраните от блога slavimirgenchev1953 незабавно, като нарушител на Европейската директива за публикациите в електронните медии!

Ай ся същия тоя да рекне нещо за Кушеля дето непрекъснато убива и беси някой. Па и за свойто поведение.

Ееееее неее, не е истина! Точно този гусин говори за европейски директиви! Неее, нЕмам думи!
цитирай
6. milady - минуса е мой ,мн. ясно .Спомнете си Д .Оруел ,ако изобщо четете нещо освен блог. бг
30.09.2015 18:35


Объркани сте ,като пате в калчища ,инвесторе!....
И нямате ни един Професионалист ...
жалко ,че имате пари ....хха хааа
В живота също има спорове ,кавги, обиди ...
Тук ,да не е Изолатор ??
Имам 10 бана до сега .Е, и ?
Истината е ...безсмъртна..
Допускате непростими грешки при модерацията
имам предвид крадене и копиране на чужди материали....
Ето там.. наблегнете. Стига селски клюки....
без уважение /Юлия
цитирай
7. freeoldmen - "...иронични подигравателни постинги"
30.09.2015 18:38
Те тука ме разбихте.
Във всяка една ирония може да се открият следи от подигравка.
Значи- смърт за иронията в блог.бг.
Само скучни правилни постове, начело с Ходжов, Колев, Амброзия...
Копи пейст до дупка.

Колкото да твърдението "Blog е една от най-посещаваните български блог платформи с влиятелна и активна аудитория."- предизвиквате само съжаление.
Да ви дам ли графиката с посещаемостта ви или и сами може да я откриете?
цитирай
8. tropik - Мисля, че е редно да погледнете публикациите на
30.09.2015 18:40
г-н Христо Рашев – dobronameren.

Вижте "постинги с обиди, иронични подигравателни постинги, агресивни постинги, нарушаващи добрия тон на общуване, постинги, създаващи предпоставки за кавги и напрежение между потребителите"!!!!!!!!!!!!
цитирай
9. joysii - Щях да напиша в коментара:"О, ...
30.09.2015 18:47
Щях да напиша в коментара:"О, чудесно!", но се отказах, защото в такъв случай щях сама да си лепна на устата онова дебелото тиксо, което няма махане.
Аз съм в подкрепа на свободата на словото.
цитирай
10. alibaba2 - г-н Христо Рашев – dobronameren. ...
30.09.2015 19:00
tropik написа:
г-н Христо Рашев – dobronameren.

Вижте "постинги с обиди, иронични подигравателни постинги, агресивни постинги, нарушаващи добрия тон на общуване, постинги, създаващи предпоставки за кавги и напрежение между потребителите"!!!!!!!!!!!!


Ей го "Икономиста" от втория профил. Ся разбирате ли чи просто си разчиства сметките чрез тоя постинг?
цитирай
11. milady - тук съм съгласна с колегата напълно....Застрашително ви падна Рейтинга ,и потребителите.
30.09.2015 19:05
freeoldmen написа:
Те тука ме разбихте.
Във всяка една ирония може да се открият следи от подигравка.
Значи- смърт за иронията в блог.бг.
Само скучни правилни постове, начело с Ходжов, Колев, Амброзия...
Копи пейст до дупка.

Колкото да твърдението "Blog е една от най-посещаваните български блог платформи с влиятелна и активна аудитория."- предизвиквате само съжаление.
Да ви дам ли графиката с посещаемостта ви или и сами може да я откриете?



ПП ....Затова се въртите в кръг , и се туткате ....
Жалкооо ,НУЛА Професионализъм!
цитирай
12. germanwoman - Един въпрос, ако разрешите
30.09.2015 19:06
starforlife, bryunetsnakovalnia10 , lovertosimplicity, terca, cyborg, unearthly, celebrity 75, hallo4 и още редица други, да не изброявам сега, че няма да ми стигне мястото в коментара

КАК Е ВЪЗМОЖНО ТОЗИ ЧОВЕК ДА ИМА ДЕСЕТКИ ПРОФИЛИ В БЛОГА?

Кога ще се направи така, че един човек да има максимум 2 блога?
цитирай
13. shambala - .
30.09.2015 19:30
Мисля, че този постинг трябва да бъде изтрит незабавно тъй като създава предпоставки за кавги и напрежение между потребителите
цитирай
14. milady - Многоо точен въпрос .Аз имам 10 Профила,защото пост.ме наказвате Аз ли съм най най Лошата ?
30.09.2015 19:39
germanwoman написа:
starforlife, bryunetsnakovalnia10 , lovertosimplicity, terca, cyborg, unearthly, celebrity 75, hallo4 и още редица други, да не изброявам сега, че няма да ми стигне мястото в коментара

КАК Е ВЪЗМОЖНО ТОЗИ ЧОВЕК ДА ИМА ДЕСЕТКИ ПРОФИЛИ В БЛОГА?


Кога ще се направи така, че един човек да има максимум 2 блога?


ПП да обява официално ..germanwoman не е мой Профил ,
мисля че знам на кого е ;)))
цитирай
15. ikra - Допълнителните правила, които предлагате са напълно разбираеми и необходими, за да бъде блога едно сериозно и интересно място
30.09.2015 19:54
"Поради тази причина всички постинги с обиди, иронични подигравателни постинги, агресивни постинги, нарушаващи добрия тон на общуване, постинги, създаващи предпоставки за кавги и напрежение между потребителите, както и такива, в които се злоупотребява с чужди лични снимки, с цел осмиване, или по какъвто и да било друг начин нарушаващи Условията за ползване на сайта, ще бъдат изтривани без предупреждение, веднага, щом бъдат забелязани от модератор."
Напълно Ви подкрепям и Ви поздравявам за тези правила.
Добре би било, когато триете постинги да уведомите блогъра за причината - това ще премахне съмненията и последващите коментари по Ваш адрес. И предлагам да помислите върху още една опция - всеки блогър да може да има само един блог, смятам че това лесно може да бъде постигнато. Надявам се да успеете да овладеете ситуацията в блога,но все пак времето ще покаже. Разходете се из блога и ще видите колко се е вкоренил езикът на омразата - нещо от което не мисля, че имат нужда сериозните хора, освен сеирджиите и лентяите, ех да не забравяме и онези, на които им се плаща за това... Те си знаят кои са.
Нормално е и администраторите да коментират идеите и мненията, които предлагаме, за да разберем има ли смисъл да пишем коментари тук.
Приятна вечер :)
цитирай
16. kbalenciaga - Така както е написано, звучи много добре
30.09.2015 19:57

Ама въпроса е, как ще е реализирано...
цитирай
17. slavimirgenchev1953 - Колко ми е драго,
30.09.2015 20:05
че другариатът ме чете и пикае газ. Нали това е целта. Иде зима, ще ни трябва.
цитирай
18. alibaba2 - Бе, как няма да тегля една. . . на д...
30.09.2015 20:13
kushel написа:
Бе, как няма да тегля една...на доказани олигофрени, като дъха им мирише на американски задник. От тук близачите просто трябва да се изхвърлят като мръсен боклук. Да живеят Русия и Путин - най-великият държавник в цялата световна история! Долу марионетките, които управляват България! Срамувам се от тях.

Ся нали виждате че Кушелът се подиграва и с вас? Ко паим?
цитирай
19. hloris - A дано,но надали...
30.09.2015 20:34
Дано всичко това наистина стане така,защото напоследък,щом вляза в блога се натъквам на някакви си разправии м/у блогъри,които не правят чест на никого.

Подкрепям и идеята всеки блогър да има най-много два ника,от които да пише,и те да бъдат оповестени публично от самия него.

А обидите,заплахите,и осмиването на лс как ще бъдат спрени?!?
Моля да бъде въведена опция блокиране на нежелан посетител на лс,тъй като са повод за много недоразумения м/у редовните потребители на блога.

И всички доноси по адрес на даден потребител да бъдат надлежно проверявани,преди да бъдат санкционирани същите.

Крайно време е да се пресекат манипулациите в блога,за да стане той пак онова чисто,и прекрасно място,какъвто е бил преди.
цитирай
20. milady - Царицата на клюките и клишетата ..как пък имаш лице и акъл да даваш!!!
30.09.2015 20:50
Хлоркеее ,ма какъв акъл даваш пак ,само Спам да трупаш....тц тц тц
кой ще назначи група детективи и адвокати ,и КОЙ ще им плаща. ТИ ли ??
а пък ,кога блога е бил „чисто и прекрасно място“..ша падна под масата ,сестро.
Ти чела ли си коментарии отпреди 4/ 5 г.“.Като в циганската махала ...
Май наистина си Тролис ...
прав беше ф873 .....
аз съм кака Джули


„И всички доноси по адрес на даден потребител да бъдат надлежно проверявани,преди да бъдат санкционирани същите.

Крайно време е да се пресекат манипулациите в блога,за да стане той пак онова чисто,и прекрасно място,какъвто е бил преди.“
цитирай
21. alibaba2 - Бахти мъжката клюкарка. Не се ли ...
30.09.2015 20:54
kushel написа:
Бахти мъжката клюкарка. Не се ли гнусиш от себе си бе, нищожество, м?

Гнес мъ е от таквиз кат теб. Щото прогонихте немалко умни хора оттука.

Блог.бг, ко праим с един определен садист като тоя?
цитирай
22. starforlife - Здравейте! /аз съм по километричните знаете/
30.09.2015 21:02
"...да се засили модерацията...", ако го променя на "да се засили присъствието /по-активното наблюдаване от/ на Модератор" - Да! Би било чудесно!

"Постинги, съдържащи лични нападки, заяждания..." - Така построено и изказано изречението е тъпо, не мислите ли?! Означава ли това, че досега СТЕ ГИ ТОЛЕРИРАЛИ И КОИ ПРОФИЛИ ТУК СА ТОЛЕРИРАНИ? ИМА ЛИ ПРОФИЛИ, ПОДДЪРЖАНИ ОТ САМИЯ БЛОГ.БГ, КОИ СА ТЕ И С КАКВИ ЦЕЛИ? Всъщност "кои са те" би било достатъчно - не сме глупави и сами ще си направим изводите.

По-нататък: Съгласен съм с Фрии, че "ирония" и "подигравка" са две различни неща. Коренно различни неща. И именно тук ще има много относително тълкуване дали модератор не си е превишил правата при изтриване на постинг. Когато и да каже "имаше ирония" - все ще е прав.
Да има ирония е куул. Всеки нормален човек, с нормално ЕГО и други подобни не само носи на ирония, но я харесва, защото тя го сигнализира за определени неща. А от това как той реагира на иронията ставя ясно що за човек е въобще.
Одеве аз в коментар иронизирах някого - и той тук се изяви с един от профилите си. А говори, че аз съм имал няколко. Факт, НО:
Първо - аз самият съм го "разкривал"/а се споменават профили, които НЕ СА мои/.
и
Второ - тези профили НИКОГА не са се кръстосвали с каквито и да е цели, особено пък с цел интриги или други подобни. Били са /мин. време е важно/ нещо като... различни дрехи. ЗА МЕНЕ СИ - не, за да създавам напрежение или нещо от сорта.
Кой познаваше и с кого общуваше Сайборг примерно?! НИКОЙ и С НИКОГО.
Терца - БИЛ известен на 10-тина, комуникираЛ с 2-3. Този тук, който го споменава в момента не го познава.
Отделих повече /и не всичко казах/ на това за профилите, защото най-тъпото нещо е да има ограничение /а то е технически и невъзможно да се наложи/. Нямам предвид, че аз имам нужда, не.
Просто е тъпо както и да го погледнеш. Свива възможностите човек да има два /или повече/ скрина, в които да държи различни неща.
Друг е въпроса, ако тези "скринове" интригантстват.
~ следва ~

цитирай
23. blackpredator - ?
30.09.2015 21:06
въженцата сами ли да си носим?
цитирай
24. slavimirgenchev1953 - А с помпадуриата какво
30.09.2015 21:13
ще направите? Вижте, че се помпат главно проруски постинги, които дори не прикриват пропагандирането на комунизма, което е чиста проба престъпление.
цитирай
25. alibaba2 - Ти как се позна бе, глупак, м? Аз не ...
30.09.2015 21:16
kushel написа:
Ти как се позна бе, глупак, м? Аз не съм уточнявал за кого говоря. Абдал!

Нииикак ма никак не си труден за разгадаване.
Еее и съ измъкваш кат мокра връв кат стана напечено. Така го праят таквиз кат теб:)
цитирай
26. alibaba2 - ще направите? Вижте, че се помпат ...
30.09.2015 21:16
slavimirgenchev1953 написа:
ще направите? Вижте, че се помпат главно проруски постинги, които дори не прикриват пропагандирането на комунизма, което е чиста проба престъпление.

Аха. При това има закони дет са казали нЕкои неща за комунизЪма.
цитирай
27. starforlife - ~ продължението ~
30.09.2015 21:17
За последното от изявлението ви:
Малко е трудно да го осъществите, не мислите ли?!
Да не говорим, че е КОМУНИСТИЧЕСКО.
Какъв е проблема някой да дава Познание, което при определено тълкуване да води до какъвто и да е проблем за сайта?!
Засилете си техническите компетентности, а не се молете някой да не говори как може да ви затруднява, счупи или неща от сорта.
Ако някой иска да го постигне - не мислите ли, че той ще намери десетки начини да организира съмишленици /ако са му нужни/?!
Някак си се излагате с това, последното, в изявлението.
"Моля ви не ме докосвайте, щото и така съм на ръба!"
Смешно е!
Тъпо е!
Жалко е!
И ето ви пример на ирония в момента.
Ирония, която говори за ИстинИ.
Следва ли, че аз вече съм персона нон грата понеже ви иронизирам?!

Отново казвам: Да отнемете правото на човек да публикува каквото и да е, което НЕ Е НАРУШЕНИЕ НА ЗАКОН, е тъпо и тесногръдо.
За останалото /а и не само/ - човек си носи отговорност.
На момента се присещам минимум за 5 въпроса, които, ако обясня технически в постинги - 99% от хората тук ще научат нещо ново и полезно, а 1% ще извлекат информация как да счупят /примерно/ не вашия сайт, а който и да е сайт въобще.
С различни ресурси естествено.
Защото, ако за това да бутнеш блог.бг чрез Doss-атака са достатъчни 5-6 по-осеферени блогъра с по-добри от средното РС-та,
то да го направиш с... Гугъл примерно ще са необходими 20-30 не вече осеферени, а владеещи Материята въобще човека, независимо с какви РС-та.
А става по един и същи начин.
Но никъде не съм видял Гугъл да пишат в изискванията си по използването на техни услуги: "Не ПИШЕТЕ неща, които могат да доведат до проблеми за нас!".
НЕ ПРАВЕТЕ да, но не публикувайте...
Човек в разказ примерно да не споменава цианкалии, защото на някой може да му хрумне да се отрови или отрови друг ли?!

Бааси тъпанарското, честно и...
с извинение.

Адмирирам решението ви и според мен е достатъчно:

ПО-АКТИВНО ПРИСЪСТВИЕ НА МОДЕРАТОРИТЕ И НАЙ-ВЕЧЕ КОМУНИКАЦИЯ С БЛОГЪРИТЕ!
цитирай
28. alibaba2 - Сопол, ти нали беше комунист бе, ...
30.09.2015 21:26
kushel написа:
Сопол, ти нали беше комунист бе, мерзавец, а??? Кога завъртя дупарата? Както са казали хората за такива плужеци като теб - "Пази Боже от разпопен поп. По-голям атеист от него няма." Ти си толкова противен, че трябва да се самоотречеш от себе си.


Ай ся да попитам шъ ли да го изтриете тоя комент заедно с целия гнусен блог на тоя? Ако праите тва дет сте го казали де..
цитирай
29. slavimirgenchev1953 - Свиньо зеленочорапеста,
30.09.2015 21:30
никога не съм бил като теб и твоите друзья камуниз. Това ви е част от мръсната стратегия - да ръсите лъжи и клевети по адрес на другите. Ако още веднъж го споменеш, ще те съдя за обида, защото от това по-голяма обида няма. Но раздувайки тази мръсна клевета, вие правите на нейна основа още десетки инсинуации и квалификации, които иначе не биха били възможни. Ето защо са несъстоятелни. Това е последният път, когато ти отговарям и се отнася за всеки от групата на миризливите гнусни комуняги тук.
цитирай
30. alibaba2 - А и молА вА
30.09.2015 21:32
държа да съ отбележи че Славето БЕШЕ ПРЕДИЗВИКАН!
цитирай
31. starforlife - Изчаках малко и ще завърша песимистично:
30.09.2015 21:34
БЛОГ.БГ НИКОГА НЯМА ДА СЕ ОПРАВИ!
--------------------------------------------------------

Нямам предвид, че му липсват ресурси и няма хора с капацитет, работещи там.
Няма да се оправи заради бай Ганьо-вщината.

Вие сте постнали едно изявление...
Но вместо да се обсъжда самото то, за да изкристализира в правилна форма...
/Както е примерно при японската система за управление и вземане на решения "ринги"/
Се започва:
"е па тоа го вижте колко профила има"
"ти си фашист/комунист"
"русофили/русофоби"
"американофили/американофоби"

и други секрети /като телесни субстанции иде реч/

Ето затова АЗ НЕ ЧЕТА в блог.бг.
Чета не повече от 3-ма автора тук /които познавам в Реала/.
Просто не искам да си обременявам... крехката /ха ха ха/ психика с подобни тъпанарски неща.
Става ми обидно що за племе сме...
"Не стадо, а мърша..."
/не съм го казал аз/

ЛЕКА ВЕЧЕР НА ВСИЧКИ И УСПЕХ НА БЛОГ.БГ В ЗАМИСЪЛА!

ПС:
- Винаги можете /казах го още вчера/ да потърсите съвет или помощ - не е срамно, напротив - говори за Професионализъм.

- В следващия си постинг ще дам насоки СПОРЕД МЕН какво е нужно да пипнете, за да стане по-профи сайта. Предупреждавам: ще са нужни сериозни технически компетенции, но, ако го направите - аз ви гарантирам, че блог.бг ще се превърне в един от най-добре направените блогове в света.
Не преувеличавам изобщо: Платформата беше създадено от едни чудесни хора и специалисти /също разменихме вчера думи/ и има потенциали, които имат малко подобни сайтове по света.
Но после...
цитирай
32. milady - аз да попитам Моят Герой ...километричният НЕуспял Хакер и..сърдит блогер... ...
30.09.2015 21:34
25. starforlife - Здравейте! /аз съм по километричните знаете/
21:02

пп .Ко стана , кога ще „вкараш“ инвестора в съда ..
Откога го чакаме .Особено аз ...
нямам други въпроси ...
Юлия
цитирай
33. hloris - Твоето мнение за мен е....нищо:)
30.09.2015 21:35
milady написа:
Хлоркеее ,ма какъв акъл даваш пак ,само Спам да трупаш....тц тц тц
кой ще назначи група детективи и адвокати ,и КОЙ ще им плаща. ТИ ли ??
а пък ,кога блога е бил „чисто и прекрасно място“..ша падна под масата ,сестро.
Ти чела ли си коментарии отпреди 4/ 5 г.“.Като в циганската махала ...
Май наистина си Тролка/ платена
прав беше ф873 .....
аз съм кака Джули


„И всички доноси по адрес на даден потребител да бъдат надлежно проверявани,преди да бъдат санкционирани същите.

Крайно време е да се пресекат манипулациите в блога,за да стане той пак онова чисто,и прекрасно място,какъвто е бил преди.“


Юлийо,става въпрос тези,на които ИМ СЕ ПЛАЩА ЗА ТОВА,да си вършат СЪВЕСТНО
работата...и да няма толериране на простотии и заяждане на потребители спрямо други такива....Ти си живият пример за това...
ПП.Ти си ли се явяваш адвокат в случая на човек,който не ме вълнува по никакъв начин?!?

Юлийо,крадецът вика дръжте крадеца.
И ако обичаш,не ми приписвай твоите качества на мен....аз не живея в блога за разлика от теб.
Твоето мнение относно мен няма никаква,ама никаква стойност в моите очи,защото аз зная РЕАЛНО коя съм,И РЕАЛНО си живея живота,в РЕАЛНО време,с РЕАЛНИ,живи хоро около мен.

Ето,уважаемо блог бг,в собствения си пост как допускате обиди на определени потребители спрямо други такива...не че мен ме касаят по някакъв начин....
това само издава културата на пишещия,....КУЛТУРА ли казах?!!
Ауууу....в голяма грешка съм....сори за отклонението
цитирай
34. germanwoman - Kакъв съд бе? Не бъди смешна......
30.09.2015 21:41
Той Ловъра с кой профил ще ги съди...
Нека призове съда всички женски профили от сорта на селебритита, унъртита, хеленки и т.н. да видим кой ще се яви...
цитирай
35. milady - Хай Хай по по Най ....айде бегай питай СаанкиТУ...,че си
30.09.2015 21:45
Нагъл ... знаеш ли??
Как един Многопрофилник, Помпадур и..
НЕуспял Кракер, като теб ,ще дава съвети за
Етика в сайта ..Че ,даже има и наглостта,
да заплашва наред....
а ,бе пуста мотика на село....
цитирай
36. f873 - Бати бързаците, блог. бг ви хвърли в ...
30.09.2015 21:46
Бати бързаците, блог.бг ви хвърли в капинака да ви гледа как че рипате. :)))

Ми блога има РД и това са им пожеланията преди да духнат свещичката. Написаното по-горе е от правилата им които преди .... /колко години станаха?/, са заложили към потребителите на сайта.

;)))
цитирай
37. slavimirgenchev1953 - Сопол е майка ти
30.09.2015 22:09
смрадливият син. Биографията ми я има на десетки места в различни издания, пръдльо анонимен, ничтожен и нещастен. Малък смешен шут...
цитирай
38. slavimirgenchev1953 - Нещастник си ти -
30.09.2015 22:29
кръгла нула. Тичай на воля в малкия ми джоб.
цитирай
39. alibaba2 - Ай ся
30.09.2015 22:42
и тука питам - щот поне съ надявам да си следите коментите - кво праим с Кушеля дето съвсем ачик ви нарушава обявените в постинга правила?
цитирай
40. alibaba2 - Пак питам -
30.09.2015 22:50
какво наказание от тия дето сте ги изтипосали шъ му наложите?
цитирай
41. getmans1 - Голям смях, едва ли ще има дух по свещичката :)))
30.09.2015 23:14
f873 написа:
Бати бързаците, блог.бг ви хвърли в малинака да ви гледа как че рипате. :)))

Ми блога има РД и това са им пожеланията преди да духнат свещичката. Написаното по-горе е от правилата им които преди .... /колко години станаха?/, са заложили към потребителите на сайта.

;)))

цитирай
42. nikikm - Добре де,
30.09.2015 23:39
няма лошо,но защо взехте страната на един ,какъвто и да е,но фактор,срещу мен!Защо не сте на страната на истината?Уронвал съм престижа на един разбойник и ми се отнема КОНСТИТУЦИОННО ПРАВО! Материалът го има в много сайтове и от там съм го взел. Не ме атакувате по същество, а директно вземате с "бан" страна! МОЕТО ПРАВО,СРЕЩУ НЕГОВОТО,МОЯТА ПРАВДА СРЕЩУ НЕГОВАТА,МОЯТА ДУМА СРЕЩУ НЕГОВАТА..!Какъв е проблема,че вие му клякате веднага! така не се правят нещата!За момента може,но не е добра основата! Преразгледайте си решението,не е почтено,макар да съм сигурен,че са ви натиснали!Проявете смелост,а и достойнство! Организацията е ваша,но тухличките сме ние! Поздрави на блог.бг. бг. е България,нали се сещате,щото оня няма нищо общо с България!
цитирай
43. starforlife - Досърбя ме езика и ще ДРАСна още едно километранче /запазвам си авторските права над тая нова моя приумица с която се самоиронизирам/:
01.10.2015 00:01
Ще кажа някои общи неща и някои на конкретни до коментиралите.

Към блог.бг:
КАК СМЯТАТЕ ДА СТЕ АВТОРИТЕТ, СЛЕД КАТО ТОЧНО ПОД ТОЗИ ПОСТИНГ ДОПУСКАТЕ ПОДОБНА ПРОСТОТИЯ?!
Не усещате ли, че така олеквате?!
Ще сигнализирам един от най-големите ви шефове модераторът на смяна да бъде наказан.
Недопустимо е той /модератора/ да не си гледа работата в момента и да не следи какво се случва под този постинг!
ПРОСТО Е НЕДОПУСТИМО, АКО ИСКАТЕ ДА ВИ ПРИЕМАТ НА СЕРИОЗНО!

Сега към някои от коментиралите:

Към тези, които са го превърнали в поле за лични нападки: смешни и жалки сте.
Помислете Интелект ли демонстрирате или чиста проба емоционална немощ.

Към "Еф", който казва, че блога има РД.
Не е вярно! Няма такова нещо! Отлично зная кога е РД на блога /Познаваш ли Гео, м?! Ако да - питай го!/ и твърдя, че това е невярна интормация.

Към една "любимка" на "Еф" /не визирам "милейди" в няколкото й профила/: започваш да печелиш Уважението ми, но ако не подчертаваш "реала, Реала, РЕАЛА" ще е по-добре. Така говори за обратното.

Към "милейди"-то с десетките НИК-ове: Кой какъв е показва единствено Времето.
Може успехите ми да не са велики, но досега не съм се провалял в съществените неща и каквото съм започнал - съм го докарал до край.

Към 48. nikikm: ЕВАЛА, БРАТ!
ЕДИНСТВЕНИЯТ КОМЕНТАР, КОЙТО АДМИРИРАМ!
Абсолютно по темата!
Включително с препратката, че не гледаме за българското, ами сме седнали да ни интересува за чуждото.
Поздравявам те с песента и текста на първия ми постинг тук, след години мълчание в ИЗОСТАВЕНИЯ ми профил terca.
Ако го прочетеш до няколко дни, когато ще изтрия профила - ОК.
Ако не - здраве да е!
Едно съветче, ако позволиш: Активността ти не превръща блога ти в трибуна.
Искам да кажа, че, ако си по-малко активен - авторитетът ти ще е по-висок и ефекта също.
Не целя да те обидя или да се правя на капацитет - изказвам мнение просто.

Напускам дискусията!
цитирай
44. nikikm - 49. starforlife - Досърбя ме езика и ще ДРАСна още едно
01.10.2015 00:31
Благодаря за добрия отзив,това не е много често и ВИСОКО ЦЕНЯ ВСЕКИ АКТ НА СПРАВЕДЛИВОСТ!.Активността ми е продиктувана от нещо,което е вътре в мен. Не мога да чета неща,без да реагирам.Ангажиран съм в стремежа си към Истина и Справедливост, така съм създаден! Това днес не носи плюсове,а обратното, минуси,що се касае в личен план. Но "Какво тук значи някаква си личност?!" Мисля,че Вапцаров е дал хубав финал на коментара ми! А връзката ни може и да не се прекъсне,ако някой вижда смисъл в това.
цитирай
45. varg1 - Отдавна чакам да го изтриете тоя
01.10.2015 00:50
http://puk.blog
цитирай
46. apostapostoloff - Законите на страната ви повеляват да
01.10.2015 06:25
триете постинги, които пропагандират война и насилие, както и постинги, които сеят омраза и злоба.

В сайта има няколко червени дъртаци, които непрекъснато го правят. Тях трябва най- напред да санкционирате. В противен случай вината пада изцяло върху вас и съдебните мерки ще бъдат насочени срещу вас.
цитирай
47. seasonofthewitch - Законите на страната
01.10.2015 07:22
повеляват да не се допуска насаждане на расова омраза,насилие и война,както е написал Апостолоф.
От тук натам всеки има право да мрази,да иронизира,да осмива да обижда и да изразява мнението си.
Тази модерация ще изпразни Блог бг,защото скандалите са лепилото на едно общество.:))
Твърдо против съм да се трият постинги заради лични вражди,които не противоречат на конституцията,а също и налагане на бан по тази причина.Основният проблем не са личните свади между блогъри,а най-вече този,че политиката на Инвестор подкрепя практиката нереални брой гласове и прочити.
цитирай
48. zaw12929 - А защо се мъдри на страницата ви&...
01.10.2015 07:26
А защо се мъдри на страницата ви"ПОДОБНИ ПОСТИНГИ":
"Тъпата Николета Лозанова в ... "
моля ви, да го изтриете!!!!!
цитирай
49. rosiela - За промените в блога
01.10.2015 08:34
Аз съм съгласна напълно с премахването на обидите.Тук един блогър ецитирал малко направилно "Несме народ,а мърша" е казал Славейков,не "стадо" и е бил прав.Но то е казано по повод нашето не единство като народ.Що се отнася обаче до иронията и несъгласието с разни политически и икономически казуси,с недостойното поведение на определени личности,всеки трябва да има право да го сподели,както пожелае.А че някои примитиви нямада ги четем,не е беда,нищо няма да загубим.Едно е обида,която е подсъдна по закон,друго е ограничение.Блогъри,които имат повече от един анонимни профили,какво допринасят за останалите?Нищо.
цитирай
50. alibaba2 - повеляват да не се допуска насаж...
01.10.2015 08:44
seasonofthewitch написа:
повеляват да не се допуска насаждане на расова омраза,насилие и война,както е написал Апостолоф.
От тук натам всеки има право да мрази,да иронизира,да осмива да обижда и да изразява мнението си.
Тази модерация ще изпразни Блог бг,защото скандалите са лепилото на едно общество.:))
Твърдо против съм да се трият постинги заради лични вражди,които не противоречат на конституцията,а също и налагане на бан по тази причина.Основният проблем не са личните свади между блогъри,а най-вече този,че политиката на Инвестор подкрепя практиката нереални брой гласове и прочити.

Ето я и другата интригантка дето подклажда огньове. Ми с такива си останахте. А и не виждам реакция след двата ми последни постинга.
Е - НЕ ВИ ВЯРВАМ. АМА ХИЧ!
цитирай
51. 4udovishteto - Още не сте ввели новото име на сайта - ...
01.10.2015 09:17
Още не сте ввели новото име на сайта - СТАНКОВ.БГ, ЦЕЛИ 2 ЧАСА НЕ СЪМ НА ПЪРВА СТРАНИЦА НАЙ ОТГОРЕ и ме хващат бесовете. Длъгжни сте, понеже сайтът е мой, да ми осигурявате НЕПРЕКЪСНАТО 24 часов о присъствие на първа.

ВСИЧК ОСТАНАЛИ СА НИЗШИ.
Аз съм БОГ.

ТуЙ тО.

чу




цитирай
52. 4hudovi6teto - Всички модератори в продължение на ...
01.10.2015 09:44
Всички модератори в продължение на дълги месеци слепи ли бяха, та не виждаха, че всички постинги на Чудовището бяха с фалшиви прочити, тоя стърчеше постоянно на първа и не само не се срамуваше, както би направил човек с дори минимално чувство за приличие и достойнство, а се пъчеше гордо и псуваше в коментарите всеки, който не го облизва,ккто две -три тъпи лелки. Какво щеше да стание, ако бяхте вземали грамотите на тоя маниак, който и на настоящия постинг първи е доприпкал да цалуне шефовете?

Така сайтът нямаше да прилича на циганска кръчма, в която едн УБИЕЦ НА ПОЕЗИЯТА да си развява срамотиите.

И ако държите дори на косъм да сте принципни, ЗАДЪЛЖИТЕЛНО след гнусотиите, които си размениха човекоподобието КУШЕЛ и генчев, рява да наложите бан на кушела не за друго, а за пропагандиране в полза на чужда държава -
тоя изрод си позволява да слави чудовището изверг ПУТИН, ей кушел, ти не си блгарин, а руски червей.

Спретеи достъпа до първа на ЧУДОВИЩЕТО И кУШЕЛ , за да ставете отново сайт.


ЧУ
цитирай
53. mamkamu - ?!
01.10.2015 10:01
Чудя се, къде ли ще се тегли чертата между модерация и цензура?! Познавайки тази блог платформа от доста години, мога уверено да заявя, че правила няма да има. Едно защото в блог.бг не работят достатъчно хора, които да се занимават с модериране, друго защото е сбъркана цялата концепция на сайта и сега ще я сбъркат още повече.

Има и още един момент. Осъвременяването на интерфейса и обновяването на подържащата програмна структура. Сайтът изглежда буквално като излязъл от края на 90-те. Така гони младите и креативните и се превръща главно в свърталище на вдетинени чичковци и лелички, някои от които с видими психични разстройства, а други с очевидна липса на мозък, неспособни да напишат нещо свое и затова отдадени усърдно на копи-пейст живот.

А с такъв "пълнеж" блог.бг го чака бавна и мъчителна смърт, каквито и козметични промени да се предприемат и каквито и манипулации на броя посещения да се правят.
цитирай
54. 4udovishteto - Това вече е друго. Благодаря за с...
01.10.2015 10:15
Това вече е друго.Благодаря за светкавичната реакция. Някой модератор веднага ме напомпи и аз съм пак на първа. Друг път не допускайте такива неща - цели 2 часа да не съм на първа.

Знаете, че ако не съм на първа, ми избиват хемороидите, простатата ми алармира и просто ми иде да си изям топките.

ТУЙ ТО.
чу
цитирай
55. illi4e - О, 4уууууууу111
01.10.2015 10:21
Невероятник си! :-) Туй то!

Невероятник си! :-)
Туй то!
цитирай
56. sestra - Здравейте.
01.10.2015 10:22
Подкрепям намерението ви, но намирам, че с т.нар. Първа страница това трудно ще бъде постигнато. Тук пишат хора с много добри идеи за организация на сайта и е добре да проведете консултации и в тази посока. А що се отнася до модерирането на както ги наричам неадекватни постинги, то според мен ви е нужно да сте много повече, за да обхванете цялата нехармонична гама от теми, коментари и основно няколко писачи, които не мога да нарека автори, заети да преследват буквално инакомислещите в този сайт. С директни обиди в коментари, лични съобщения и преднамерени публикации, както и с клюки и още нечистоплътни методи, на които ставам свидетел от 2009-та насам. Чета и тук множество коментари за някакво си отнемане на правото на свобода при говоренето, за това, че едва ли не скандалите и враждите били спойка на обществата, ама това е абсурдно. И то абсурд, който общество от 21 век има всички сили да преодолее. Ако има волята за това. Има доста хора в този сайт, които живеят в него, не в реалността, търсейки конфликти, през които да избиват комплексите си. Именно те застъпват идеята, че имали право да си обиждат и да си пишат без задръжки и всякакви опити за благоприличие каквото им родят главите когато и да им хрумне и такова виждане очевидно граничи с увредена психика, повече от логично. Правилата за ненакърняване на личното достойнство на хората, с които си кореспондираш са универсални, прости, ясни и много лесни за прилагане. Те не пречат на споровете да се разнищват, а тъкмо обратното - помагат да се достигне някаква дори междинна обща позиция. Дори ако е временна , за общество с ценности всяка обща позиция е вече ценност и сила. Хората, които не приемат това, говорейки за ограничаване, са напълно объркани и имат проблеми със себе си. Затова през всичките тези години са създали тази нетърпима атмосфера тук. Те се нуждаят от светкавичното изпълнение на вашето намерение. Само мога да се надявам и съдействам с каквото мога това да се осъществи.
цитирай
57. sestra - И още нещо:
01.10.2015 10:28
подкрепям Апостолов за това, че постинги, призоваващи към насилие, безредици, сваляне на властта чрез бунтове, както и цинично прекланящи се пред безумни военни агресии като тази от вчера са напълно недопустими в рамките на един легитимен сайт. Оспорете това, ако се налага с логични доводи, кратки и ясни, моля.
цитирай
58. rossiella - Оставете вее на мира Валери Стан...
01.10.2015 11:41
Оставете вее на мира Валери Станков. Ясно е на всички, че той е клиничен случай. Ако сутрин не си качи постинга, не си получи обичайните хвалби, особено - от мен, не се съзерцава на първа, какъв смисълби имал животът му.
Той отдавна не живеевече в реалния свят, той се е слял с фалшивата илюзорност на тоя сайт и се изживява като дядо вазов, щом аз и още няколко го ближем по топките.
Ако го лишите от това, ако той не стои на първа, просто ще се самозатрие.
Имайте милост,оставете го да стои постоянно на първа.
За него само това е важно, а аз го моля и на колене му падам да публикува по 3 постинга на ден и най-горните 3 да са негови.

Модераторите са добри хора и ще го помпят с удоволствие.
ВАЛЕРИ,МОЛЯ ТЕ, ПУБЛИКУВАЙ СУТРИН, ОБЕД И ВЕЧЕР.
цитирай
59. nalliia - Валери, и аз те моля. Искам те 3 пъти на ден. Аз съм твоята мечта.
01.10.2015 12:12
nalia - *****

Жена-мечта не само за Поета, Чу!
На изчезване сме :-)
nalia

цитирай
60. blackpredator - Е тая госпожа пак изкърти сичкия фаянс
01.10.2015 12:37
sestra написа:
както и цинично прекланящи се пред безумни военни агресии като тази от вчера са напълно недопустими в рамките на един легитимен сайт.

Аз лично считам за обида цитираното от нея.
Една страна, с легитимно избран президент,
поиска военна помощ по всички международни правила.
И руският парламент я даде.
Политическият инфантилизъм и късогледство,
недопускали такива постинги?!
Сестро, не по-далеч от твоите играчки...
цитирай
61. viovioi - Това уважаеми модератори не са "нови правила", а цензура.
01.10.2015 12:52
Така мисля че от интересно място за забавление, емоции, щуротии,запознанства, информация и пр., ще се превърне в клуб на недоволните от живота.
цитирай
62. pantaleev - Добре де
01.10.2015 12:55
Вие тук сте шефовете. Но действайте разумно. Вижте коментарите под този пост. Поведението на Славимир Генчев е недопустимо. Призовавам Ви не да му махате банове, а публично да го порицаете и изгоните от blog Ако той напусне в блога ще настъпят добри времена, понеже съм сигурен, че групата около него създадена да реприсира нормалните блогъри в този сайт ще го последва.
Блогърката под никнейм sestra също е от тази група и призовавам да не я взимате насериозно. Към нея имам следният въпрос - Как ще коментира кандидата за кмет на град Карнобат от нейната любима партия, и не смята ли че такива личности ни връщат в мутренските времена. Благодаря!
цитирай
63. alibaba2 - Вие тук сте шефовете. Но действайте ...
01.10.2015 13:12
pantaleev написа:
Вие тук сте шефовете. Но действайте разумно. Вижте коментарите под този пост. Поведението на Славимир Генчев е недопустимо. Призовавам Ви не да му махате банове, а публично да го порицаете и изгоните от blog Ако той напусне в блога ще настъпят добри времена, понеже съм сигурен, че групата около него създадена да реприсира нормалните блогъри в този сайт ще го последва.
Блогърката под никнейм sestra също е от тази група и призовавам да не я взимате насериозно. Към нея имам следният въпрос - Как ще коментира кандидата за кмет на град Карнобат от нейната любима партия, и не смята ли че такива личности ни връщат в мутренските времена. Благодаря!

Ей и туй чадо чите коментите като дявола евангелието.
Секи ама секи нормален човек вижда чи Славето беше предизвикан. Ми няя да мълчи я!
А сестрата съ държи повече от коректно.
цитирай
64. 4udovi6tetto - тук забелязвам 3 мои клонинга с цел ...
01.10.2015 13:13
тук забелязвам 3 мои клонинга с цел компрометирнетоми.коментари номера 1,58 и 61 са от фейкове.единственият чу съм аз.закривайте седянката, тъй като потребителите само се псуват, ан казват една добра дума за мен.

днес е денят на поезията, аз съм единственият поет на света и всички други могат само да ми дишат прахта.
модератори, сваляйте тоя постинг,че засенчва моя.

истиянският чу
цитирай
65. ravramov - А постинги,
01.10.2015 13:50
съдържащи изобличения спрямо юдео-масонската олигархична върхушка и марионетките й във властта, ще бъдат ли публикувани?
цитирай
66. apostapostoloff - Законът е единствената черта между
01.10.2015 13:53
модерацията и цензурата. Законът е и единствената черта между джунглата и цивилизацията. Затова древните са казали: fiat lex, pereat mundus (да пазим закона, дори и светът да загине).

Трябва, трябва да се спазва законите и модераторите точно за това трябва да следят! А не да своеволничат и да поставят бан, защото с инфантилните си мозъчета са сметнали това за удачно.

Обидата, заплахата и набеждаването са честа практика в този сайт, а всичките тези действия са криминални престъпления! Точно на това трябва да се тури край!
цитирай
67. theeconomist - Само да напомня за постингите преди година, когато
01.10.2015 14:54
sestra написа:
подкрепям Апостолов за това, че постинги, призоваващи към насилие, безредици, сваляне на властта чрез бунтове, както и цинично прекланящи се пред безумни военни агресии като тази от вчера са напълно недопустими в рамките на един легитимен сайт. Оспорете това, ако се налага с логични доводи, кратки и ясни, моля.


тук някои блогъри призоваваха за публичен линч на предишното правителство, подкрепяха опитите за насилствено сваляне на властта и искаха линч за не съгласните с тях!
Да напомня за хвалебствените постинги на някои при убийството на законно избраният ръководител на Либия. За поддръжката на нечии военни операции зад граница, при това несанкционирани от ООН и т.н.

Не прави на другите това , което не искаш да ти правят на теб.

Ще има да чакате от мен христианско смирение - да си подавам и другата буза.
Най - много да получите по някоя от бузите под кръста.
цитирай
68. asthfghl - Разгеле!
01.10.2015 14:56
Крайно време беше да бъде взето подобно решение. Остава сега и да бъде съблюдавано от модераторския екип.

Блог.бг напоследък е станал синоним на платформа за всевъзможни тролове и грозни лични междуособици. Това прогони много хора оттук. Решението ви е малко закъсняло, но все пак по-добре късно, отколкото никога.
цитирай
69. asthfghl - В допълнение...
01.10.2015 14:58
...Ако сега се сетите и да позволите на потребителите да блокират евентуално получаване на лични съобщения от конкретни потребители (така нареченият "личен бан"), много хубаво ще направите. Защото тормозът чрез лични съобщения е още по-страшен и от откритото тролене.
цитирай
70. alibaba2 - подкрепям Апостолов за това, че ...
01.10.2015 15:01
theeconomist написа:
sestra написа:
подкрепям Апостолов за това, че постинги, призоваващи към насилие, безредици, сваляне на властта чрез бунтове, както и цинично прекланящи се пред безумни военни агресии като тази от вчера са напълно недопустими в рамките на един легитимен сайт. Оспорете това, ако се налага с логични доводи, кратки и ясни, моля.


тук някои блогъри призоваваха за публичен линч на предишното правителство, подкрепяха опитите за насилствено сваляне на властта и искаха линч за не съгласните с тях!
Да напомня за хвалебствените постинги на някои при убийството на законно избраният ръководител на Либия. За поддръжката на нечии военни операции зад граница, при това несанкционирани от ООН и т.н.

Не прави на другите това , което не искаш да ти правят на теб.

Ще има да чакате от мен христианско смирение - да си подавам и другата буза.
Най - много да получите по някоя от бузите под кръста.

Хах! Икономичния показА ли си истинското лице след упоменаването на европейски директиви и интрижки от другия си профил Тропик?
И казА ли си в прав текст чи е фен на идин диктатор дет знаете на кво подложи наште медици? И такива да ги жалим и да чакаме санкциите на ООН за тях?
Е ако наистина не сложите тия на място /дето точно ги определи сестричката кат дембели / и аз няя да ви остая на мира - нито вас нито тях!
цитирай
71. gosho568 - Ай, честито...
01.10.2015 15:08
Ай, честито...
цитирай
72. alibaba2 - Що бе модератори
01.10.2015 15:31
ми изтрихте последния постинг в който ви благодарих за идно справедливо решение?
цитирай
73. 40skiess - Днесникой не щя да оближе чучелото и ...
01.10.2015 17:10
Днесникой не щя да оближе чучелото и той самсе олиза с резервния си т ник40кис.

модераторе, посочи добър психиатър на лицето станков, което е точен пример за посченотоот блотгър мамка му

Така гони младите и креативните и се превръща главно в свърталище на вдетинени чичковци и лелички, някои от които с видими психични разстройства, а


ПРЕДИ ДА ДОЙДЕТЕ ВИЕ ТУК,модераторите бяха разбрали, че тоя се помпи и се самокоментира, и муналожиха бан, виезащо го отменихте и го превърнахте във ваша визитна картичка.

той е луд, ама вие не разбирате ли,че да е постоянно на първа е харакири за сайта ви , щом надникне случаен човнек си казва - ега ти лудите, щом търпят едно чучело вечно на първа.

наистина се плекръстете ЧУЧЕЛО бг
цитирай
74. vania23 - Много добро решение,
01.10.2015 17:15
но много късно взето. Защо не беше така от самото начало?
цитирай
75. f873 - Когато ви пее радиото не чувате. А ...
01.10.2015 21:01
Когато ви пее радиото не чувате.
А колко пъти отнесохте плувката ... и от тук коментиралите има опищели блога, чели-не до чели, видяли но не до разбрали да ми изтриват постовете.

Памперси не раздавам нито биберони.

цитирай
76. leonleonovpom2 - Злоупотребява се с регистрация...
01.10.2015 21:43
Злоупотребява се с регистрацията
От безобидната и забавна дискусия например в коментари на няколкото регистрации на един и същи автор за трупане на коментари, до злобни закани и псувни Страхливци, прикрити зад анонимността, безнаказано!

Дежурните минуси и закани, и псувни са обикновено от такива анонимници, на които няма как да отвърнеш, освен да им триеш коментарите Нямат даже и един постинг след регистрацията
Трябва да се измисли нещо, тази анонимност да излезе на повърхността и да носи отговорност
Не може един автор да има 100 регистрации И ако има, трябва да се знае кой стои зад тях!

А такива, които с години стоят и нямат и един постинг даже, да дават обяснение с каква цел са тук и респективно , според него да се реши има ли или няма смисъл от присъствието им тук
цитирай
77. hloris - Много точно казано,поздрави за което
01.10.2015 22:10
leonleonovpom2 написа:
Злоупотребява се с регистрацията
От безобидната и забавна дискусия например в коментари на няколкото регистрации на един и същи автор за трупане на коментари, до злобни закани и псувни Страхливци, прикрити зад анонимността, безнаказано!

Дежурните минуси и закани, и псувни са обикновено от такива анонимници, на които няма как да отвърнеш, освен да им триеш коментарите Нямат даже и един постинг след регистрацията
Трябва да се измисли нещо, тази анонимност да излезе на повърхността и да носи отговорност
Не може един автор да има 100 регистрации И ако има, трябва да се знае кой стои зад тях!

А такива, които с години стоят и нямат и един постинг даже, да дават обяснение с каква цел са тук и респективно , според него да се реши има ли или няма смисъл от присъствието им тук


особено последните две изречения....
наистина за какво са тези хора тук?!

ПП.Четете ли коментарите,уважаеми администратори на сайта?!?
Та нали това е нашият общ дом,на който всички ние придаваме някакъв
облик,и ви представляваме,или това изобщо не ви интересува?!

Това да питаш,не значи,че ще ти бъде отговорено по подобаващ начин.
Особено тук.
цитирай
78. f873 - Все пак редовните "роботе...
01.10.2015 22:14
Все пак редовните "роботещи" да пускат постове за блога трябва да ги отменят и разнообразяват визията на блога няколко блогуващи.
Най-послушните ги цитират в рубриката отделена в тв ONAIR.

Нали? ... :)
цитирай
79. alibaba2 - Аз пък
02.10.2015 09:36
ви съ извинявам, чи вЪ поздравих вчера. Мислех чи сте турнали бан на Кушеля.
А днес тва говедо шъ доприпка на първа с три л..а, пардон постинга!
Ми самоубивайте си съ! Ай амин!
цитирай
80. turb04 - Поздравления!
02.10.2015 16:32
Поздравления!
Това трябваше да се случи още преди 6-7 години, но по-добре късно, отколкото никога!!
Дано се получи и дано има връщане на хората, които правеха това пространство интересно.
Друг е въпросът, че коментарите под постинга също са за модерация :)
цитирай
81. alibaba2 - Поздравления! Това трябваше да ...
02.10.2015 21:11
turb04 написа:
Поздравления!
Това трябваше да се случи още преди 6-7 години, но по-добре късно, отколкото никога!!
Дано се получи и дано има връщане на хората, които правеха това пространство интересно.
Друг е въпросът, че коментарите под постинга също са за модерация :)

Бате нищо ама нииищичко няя да са промени! ВЕрвай ми.
Виж ги най-малкото чи ни съ дали нито един отговор на никой от коментите.
цитирай
82. ivoki - За промените в блога
08.11.2015 14:35
До кога ще манипулирате статистиките ? До кога няма да се отразяват реално гласувалите за даден постинг?
Кога ще публикувате критериите един постинг да стане популярен?
Как би станал популярен, ако не отразявате гласувалите?
Ако мразите Православието, поне го заявете публично.
И т.н........
цитирай
83. 777 - Блог. бг време е да започнете да с...
11.11.2015 12:21
Блог.бг време е да започнете да спазвате първо вие правилата, за които претендирате, а именно
"Поради тази причина всички постинги с обиди, иронични подигравателни постинги, агресивни постинги, нарушаващи добрия тон на общуване, постинги, създаващи предпоставки за кавги и напрежение между потребителите, както и такива, в които се злоупотребява с чужди лични снимки, с цел осмиване, или по какъвто и да било друг начин нарушаващи Условията за ползване на сайта, ще бъдат изтривани без предупреждение, веднага, щом бъдат забелязани от модератор."
цитирай
84. bgman13 - Аз да попитам, преди да съм прочел ...
29.11.2015 15:11
Аз да попитам, преди да съм прочел коментарите под темата и след като вече съм отрязан и не мога да публикувам теми в уж собсtвения си блог в blog:

ОСВЕН БОТЕВ, КОИ ОЩЕ БЪЛГАРСКИ ПИСАТЕЛИ СА ПЕРСОНА НОН ГРАТА НА СТРАНИЦИТЕ НА НАЙ-ЧЕТЕНИЯ БЛОГ, КЪДЕТО ИМА ВЛИЯТЕЛНА И АКТИВНА АУДИТОРИЯ, КРЕАТИВНИ, МИСЛЕЩИ ХОРА С ИНТЕРЕСНИ ИДЕИ, КОИТО ТРЯБВА ДА ВНИМАВАТ, КАКВО ТОЧНО СА СИ ПОМИСЛИЛИ?
цитирай
85. zaw12929 - Постинги, съдържащи лични напа...
29.11.2015 15:16
Постинги, съдържащи лични нападки, заяждания и откровени обиди към други потребители няма да бъдат толерирани.

Поздравление за доброто решение!
цитирай
86. bgman13 - Надявам се да реагирате и при ком...
29.11.2015 15:20
theeconomist написа:
Надявам се да реагирате и при коментари като този:

4. slavimirgenchev1953 - "Съветофилите,
29.09 05:56
които се преструват на русофили, защото така им изнася (нищо руско не обичат, лъжат като дърти завалии), трябва да бъдат набучвани на кол по площадите."

Моля да отстраните от блога slavimirgenchev1953 незабавно, като нарушител на Европейската директива за публикациите в електронните медии!


А аз моля да ми се извините, за дето ми редактирахте коментарите, като изчистихте думите "цигани" и "циганската махала" и по тоя начин обезсмислихте това което казах (всъщност, в конкретния случай, аз попитах и исках да ми бъде отговорено във връзка с едни интересни факти, които са факти, колкото и блогбг да ги цензурира и санкционира)! Защото оня с папионката каза, че според регламента на СЕМ думата "циганин", както и "циганско лято" не се санкционират.
цитирай
87. bgman13 - Германският трегер систематично ...
29.11.2015 15:37
Германският трегер систематично праща лични съобщения на колегите от блога, в които има не просто обидни а много гнусни постоянни и нецензурни обиди. Но остави това, тоя постоянно изрича заплахи под разни форми на своите лични съобщения. Аз публикувах неговите съобщения към мене като тема в блога си. Защо администрацията на блог бг ме санкционира мене, защо аз получих бан за това нещо? Защо администрацията на блог бг съучастничи на тоя подмолен психически тормоз над блогърите в блог бг? Това ли вашето нетолериране на личните нападки, при това такива, които са наказуеми и според НПК.
цитирай
88. bgman13 - Преразгледайте си решението, не е ...
29.11.2015 16:03
nikikm написа:
Преразгледайте си решението,не е почтено,макар да съм сигурен,че са ви натиснали!Проявете смелост,а и достойнство! Организацията е ваша,но тухличките сме ние!


Блог бг, кой ви натисна да ме резнете и мене? Да знаете, че като падне днешната тоталитарна власт, ще има разследване и лично ще ви привикат на разпит в полицията. Защото тоя, който ви е натиснал вас да ми резнете блога (моя собсвен блог, дето се трудих толкова време), същият тоя е натиснал едни други хора да ми счупят ченето - по политически причини, разбира се, мене няма как някой да ме свърже дори и бегло с криминални истории.
цитирай
89. bgman13 - Към блог. бг: КАК СМЯТАТЕ ДА СТЕ ...
29.11.2015 16:13
starforlife написа:

Към блог.бг:
КАК СМЯТАТЕ ДА СТЕ АВТОРИТЕТ, СЛЕД КАТО ТОЧНО ПОД ТОЗИ ПОСТИНГ ДОПУСКАТЕ ПОДОБНА ПРОСТОТИЯ?!
Не усещате ли, че така олеквате?!


Е сега вече взе да ми просветва и на мене - усещат и нарочно го правят. По тоя начин ни намекват, че са ги натиснали да правят нещо, което не искат.
цитирай
90. bgman13 - Законите на страната повеляват да ...
29.11.2015 16:28
seasonofthewitch написа:
Законите на страната повеляват да не се допуска насаждане на расова омраза,насилие и война,


Точно така. И като се има предвид, че с действията си, държавната власт и разни НПОта, насаждат именно расова омраза, насилие, поощряват организираната престъпност и ни вкарват във война;
а от друга страна същевременно като се има предвид, че законите на страната са обявили свобода на словото от това следва:

Блог бг да санкционира държавната власт на Бългрия, НПОтата, и техните агенти които са и в блог бг), а не мненията в блог бг. Ако се окаже, че блог бг, трябва да санкционира и себе си, нека да обяви това публично и ще видим да назначим някой да подържа сайта.
цитирай
91. bgman13 - Има и още един момент. Осъвр...
29.11.2015 16:49
mamkamu написа:


Има и още един момент. Осъвременяването на интерфейса и обновяването на подържащата програмна структура. Сайтът изглежда буквално като излязъл от края на 90-те. Така гони младите и креативните и се превръща главно в свърталище на вдетинени чичковци и лелички, някои от които с видими психични разстройства, а други с очевидна липса на мозък, неспособни да напишат нещо свое и затова отдадени усърдно на копи-пейст живот.


Еми айде де! Да ги видим младите чудаци, дето се привличат от хубавите картинки, дали могат да напишат нещо свое, или ще си публикуват снимките, като във фейса, и ще се изживяват за холивудски звезди, понеже си имат камери и интернет, добре са се обезкосмили, ходят със слечени гащи (та да им се вижда обезкосмения задник и вече са модерни.
Лично на мене ще ми е много интересно да го видя тоя сблъсък между старите динозаври и новите напарфюмени дупета, дето не са научили от коя страна на пътя се кара колелото, пък боравят с такава техника, поради която всичките стават велики и юнашки сядат на масата, за да ядат рано.
цитирай
92. vesever - Аз смятам, че този проблем няма о...
30.11.2015 16:59
Аз смятам, че този проблем няма оправия. В блога има много озлобени хора, които търсят къде да излеят злобата си и с кого да се заядат-получават се изключително грозни сцени.
Преди години беше различно, не знам какво не им е наред на тези хора, за да се държат така.

цитирай
93. batogo - !!!:))) Поздравления!
01.12.2015 11:28
Подкрепям това изискване, защото смятам, че ще бъде полезно за блоговата среда, но при условие, че правилата в блог.бг ще бъдат прилагани еднозначно спрямо всички участници, защото само така ще осъществяват коректна и справедлива атмосфера за изява на личните мнения. За съжаление това, което наблюдавам дотук в блоговото пространство е, че отношението на блоговата администрация спрямо блогърите не е еднозначно и обективно, а твърде често - преференциално, което нарушава основното правило, че пред правилата и законите всички са равни. Ще се радвам, ако справедливостта бъде възстановена.
цитирай
94. aboychev - НИКЪТ - ПАРТИЗАНСКОТО ИМЕ
15.01.2016 04:50
Е ПЪРВИЯТ ПАРАВАН
КОЙТО СТЕ ОСИГУРИЛИ
НА МЕРЗОСТТА ДА СЪЩЕСТВУВА И СЕ РАЗВИВА
ВЪЗМОЖНОСТТА ЗА ТОВА ЕДНО ЛИЦЕ
ДА СЕ ЯВЯВА С ПОВЕЧЕ НИКОВЕ-ПАРТИЗАНСКИ ИМЕНА
Е ВТОРИЯТ ПАРАВАН С КОИТО СТЕ ОСИГУРИЛИ ВЪЗМОЖНОСТТА
МЕРЗОСТТА ДА СЕ МНОЖИ
И ДА ИЗКРИВЯВА ИСТИНАНАТА ЧРЕЗ
ФАЛШИВИТЕ СТАТИСТИКИ И РЕЙТИНГИ
ТОВА Е ЕДНА ПУТИНАРИЯ В БЪЛГАРИЯ
МОДЕРАЦИЯТА НА БЛОГ.БГ
ПОЗОРИ БГ
цитирай
95. 1997 - Ами модераторът е отдавна време да забележи в http://blog.bg/comedit.php?id=4841056
15.01.2016 22:51
20:51 - Здравейте, уважаеми блогъри!

Автор: zahariada Категория: Политика

ТОВА Е МОЯТА СНИМКА, НО НЕ НА МОЯ АКАУНТ.

Автор: zahariada


Автор: zahariada Категория: Политика Това Е моят акаунт - "d"


Автор: zahariaba Категория: Политика Това НЕ Е моят акаунт - "Ь"


Това е моето име:
Захари Андреев

Това НЕ Е моето име: Андрей Захариев




НЕ ВЛИЗАЙТЕ ТАМ.

ТОВА Е ИСТИНАТА.

цитирай
96. ivoki - ДОБРЕ БИ БИЛО
17.04.2016 13:03
ДА ПУБЛИКУВАТЕ КРИТЕРИИТЕ, КОИТО ОПРЕДЕЛЯТЕ ПОСТИНГИТЕ КАТО ПОПУЛЯРНИ.
цитирай
97. tsanynka - Лелееее,каква говорилня е тук...
01.05.2016 09:29
И цели 7 месеца никой от модераторите не се е намесил...
цитирай
98. zaw12929 - Новото иде, като вихър
13.11.2016 04:56
Казано вчера от Тръмп днес е начало на грандиозна световна реформа: "Нашето движение има за цел да подмени вашимгтонската прогнила върхушка, финансови и медийни корпорации имащи само една цел , да се защитава и обогатява- Ние да подменим с ново правителство, контролирано от вас американския народ

Нашата корпорация е истинска заплаха за техните глобални интереси и печалби- те не се интересуват за вашата съдба, но това не са поредните избори, кой ще управлява следващите 4 години- това е кръстопът на историята , ние ще си върнем Америка , ние хората ще си върнем държавата!

Тази върхушка срещу нас е същата, която доведе държавата до катастрофа, защото ограби нашите богатства, като ни остави безработица, защото изнесе производствата си в Мексико, Китаи – по света при евтина работна ръка за да трупа печалби. Това е глобална силова структура в центъра на която стои фондацията на Клинтови, Самата Хилъри се среща със световни банкери, лидери за да ги принуди с всички средства за сметка на специалните си приятели. Всичко това е документирано и то ще бъде завинаги изключено, изхвърлено от живота на САЩ...

При избори те ни лъжат, лъжат .. а после продължават да си правят същото с помощта на корпоративната журналистика и това не е журналистика, която защитава вас, а е платена за корпоративните интереси

Тръмп обеща да наложи 30-50% мито за стоки произведени от американски корпорации извън територията на САЩ

Тези избори ще определят, дали ние ще извоюваме свободата си или ще продължим да имаме илюзията демокрация

Силата, която може да ги спре сте вие Една сила, която е достатъчна за да си върнем държавата сме ние!"
цитирай
99. nikikm - От
12.01.2017 20:11
От съобщението ви,разбирам че хора като мен,саркастични и "нетолерантни" са излишни или нежелани в блог.Бг. И без това сте осакатили възможностите ми за работа,като под натиск от банковите среди /Хампарцумян,повече бандит,отколкото банкер,то каква ли е разликата/,от когото явно зависите,съм изхвърлен от класациите и т.н. Това не ме интересува! Политиката на блога е комерсиална,аз преследвам други цели. Доколкото има тук фенове,привърженици или просто хора,които одобряват това,което правя,ще си върша работата тук и заради тях,за България! Което правите е незаконно,но в такава държава..къде законност?Който иска,го "бесят"! С блог Бг светът не свършва и да ви е сладък лакейският хляб,възможно най-меко казано! Мисля също,че това Бг,трябва да го махнете от абревиатурата си,защото не го защитавате! Дано го понесете това,което ви пиша,пък,ако е рекъл Господ,може и да го публикувате! Ако измежду вас има истински журналисти,а не търговци,ще ме разберат!
цитирай
100. mihala - Не мога да проумея защо ме замесвате ...
10.02.2017 23:47
Не мога да проумея защо ме замесвате във вашите интриги.Нито ви познавам,нито сте ми домашни любимци, за да се пререкавам с вас. Пиша си и се лекувам от амнезия по този начин.Имам посетители,които ме четат, но явно това ви пречи. Годините,в които съм се трудила в полза на обществото ми дават право да ползвам тази неплатена медицинска услуга така да я нарека. Защо сте ми разбъркали постинга и не мога да се занимавам с него, а не искам с вас,ако нямате необходимост от моето присъствие.Някой беснее,че не обърнах внимание на минусите му, но това не ме касае поради написаното по-горе. Бъдете здрави и не се впрягайте,че да не се наложи да се лекувате на 4-ти км.
цитирай
101. shtaparov - Няма лошо и така да стане, но имам ...
24.06.2017 14:34
Няма лошо и така да стане,но имам предложение: преди изтриване първо поканвайте блогъра да поправи набелязаната от вас статия,дайте му едноседмичен срок да го направи и ако не стане- тогава трийте. Триенето без предупреждение е неуважение към труда на хората- дайте им шанс да се поправят а който не уважи вашата покана- това вече е друго нещо. Инак още отсега си задаваме въпроса дали е демократично вие да цензурирате блога вместо самите потребители да отстранят своите грешки така,както те самите намерят за добре. Цензурирането е връщане към тоталитаризма,а даването шанс на потребителите да се поправят е начин да обучиш хората как да пишат по добрия начин,без да бъдат отблъснати от участие в блога.
цитирай
102. rosiela - Много добро решение,
17.07.2017 17:40
но това трябва да стане веднага, още при първата просташка и вулгарна обида. Много трябва да търпя, с месеци и години, уличния речник на хора като Валери Станков, който продължава / ялова бездетка, трихомонна миризливка, кокучка и пр./, Юлия - нямам думи от изродизми, да не ги изреждам до безкрай - и в лични, и в коментари, да й четем за минетите тука на лудата, без извинение, като дадеш отпор на подобна отрепка, става много обидена. Въпреки че аз не нападам с цинизми, а с остра сатира, която не им понася. При това положение такива хора отдавна не би трябвало да са тука. Моите уважения към блога. Да не говорим колко хора са пропищели от тях. Има и други, четете мърсотиите и на други простаци и направо ги отстранете, това няма общо с хубавите идеи тук да споделяш интересни и непознати неща, дори остри, дори социални, но не изродски.
цитирай
103. rosiela - Напълно е права, тя е също от потерпевшите, рядко интелигентна жена.
17.07.2017 17:42
vesever написа:
Аз смятам, че този проблем няма оправия. В блога има много озлобени хора, които търсят къде да излеят злобата си и с кого да се заядат-получават се изключително грозни сцени.
Преди години беше различно, не знам какво не им е наред на тези хора, за да се държат така.


цитирай
104. rosiela - Този коментар не е мой!
17.07.2017 21:59
анонимен написа:
Оставете вее на мира Валери Станков. Ясно е на всички, че той е клиничен случай. Ако сутрин не си качи постинга, не си получи обичайните хвалби, особено - от мен, не се съзерцава на първа, какъв смисълби имал животът му.
Той отдавна не живеевече в реалния свят, той се е слял с фалшивата илюзорност на тоя сайт и се изживява като дядо вазов, щом аз и още няколко го ближем по топките.
Ако го лишите от това, ако той не стои на първа, просто ще се самозатрие.
Имайте милост,оставете го да стои постоянно на първа.
За него само това е важно, а аз го моля и на колене му падам да публикува по 3 постинга на ден и най-горните 3 да са негови.

Модераторите са добри хора и ще го помпят с удоволствие.
ВАЛЕРИ,МОЛЯ ТЕ, ПУБЛИКУВАЙ СУТРИН, ОБЕД И ВЕЧЕР.

цитирай
105. 1997 - Благодаря за намесата
20.07.2017 23:52
Своевременно бе отстранен постинга http://ivanbaichev1878/politika/2017/07/19/vremeto-na-dumite-prikliuchi-dnes-e-vremeto-na-kurshumite.1557506
съдържащ изобилие от език на омразата и призиви за насилствена промяна на конституционната власт.
цитирай
106. 1997 - Моля за отношение
28.07.2017 22:53
"МАЧКАЙТЕ ФИЗИЧЕСКИ ТЕЗИ БЕЗРОДНИ КОПЕЛЕТА ...
ВОЙНА Е БЪЛГАРИ . . .
ВОЙНА ЗА МАЙКА БЪЛГАРИЯ И БЪЛГАРСКИЯ РОД А НА ВОЙНА НЯМА ПРАВИЛА."

В границите на приемлив тон или извън тях? Не зная, но се възмущавам от призивите за война на ivanbaichev1878.
цитирай
107. tikoev - И в каква връзка сте ме посетили след ...
03.08.2017 21:49
И в каква връзка сте ме посетили след толкова педалско мълчание! Why!
цитирай
108. rosiela - И аз имам питане:
08.08.2017 17:20
все ли ще четем секс мърсотиите на Валери Станков? Байгън вече.
То не са обиди в коментарите, то не е простащина. Не че ме нерви, стареца, ама аман, аман...
цитирай
109. sekirata - това дракане от този индивид няма спиране в другите сайтове има блокаж за такива навлеци
11.08.2017 01:05
10.08 15:43 - Пак те е

от: apostapostoloff За постинг: КМЕТЕ,ДА ХВЪРЧА ЛИ?
преебаха бе, душа! Тия долни мръсници! Срама нямат!
Толкова си глупава, че никога няма да разбереш колко си глупава.

Ти обаче си задръстена и фригидна и вместо да се шибаш яко с мераклийте и да си правиш кефа, ти не им буташ, караш се с тях, обиждаш ги и ги ругаеш.

и.т.н.
цитирай
110. kvg55 - Поправете редактора!
19.09.2017 11:46
Поправете редактора!
цитирай
111. 3080 - Поздравления!
15.11.2017 13:14
Ясни и точни правила!
цитирай
112. sekirata - А как ще спрете това помпене
03.12.2017 13:50
А КАК ЩЕ СПРЕТЕ ТОВА ПОМПЕНЕ ЗА ВАШИТЕ ХОРА,ДАААА ЗА ВАШИТЕ ХОРА ВАЛИДНО!?

тези фейкове и многобройни профили на един и същи човек?
Обидите дори на лични,това че много скоро бе публикуван коментар с обиди по мене под поста ми без аз да съм го видяла дори,камо ли пък одобрила?
Не означава ли това-ТОТАЛИТАРИЗЪМ?! СУБЕКТИВИЗЪМ!
За някои може всичко за други нищо!
Да не говорим пък за орязване на профили с постове останали само една снимка
и то в категория поезия! Какво искате от мене най сетне,спазвам правилата,а тук има дори псувни но не ги виждате в чатовете си? Благодаря,жена-админ! Мисля че знам какво става и защо с мене точно?! Пак натиск отвън.

Искам да съм наясно, а Вие също!
Убивате ИНДИВИДУАЛИЗМА В ТВОРЕЦА-БРАВО!
И ЗАЩО ЛИ НЕ МЕРИТЕ С ЕДИН АРШИН,повече от ясно е -огорчена съм меко казано и знам кои сте,как се не спряхте,все секирата Ви пречи,защото Ви критикува,нали,ами АКО НЕ ТУК НА ДРУГО МЯСТО ЩЕ Е ,НИМА СТЕ ТОЛКОВА ...ЧЕ НЕ ГО ЗНАЕТЕ!А И ХОРАТА ВИ МЕРЯТ АКЪЛА И ДЕЙСТВИЯТА,ИЗЧЕРПАНИ ВЕЧЕ ТВОРЦИ!
цитирай
113. bven - Багодаря за посещенията ви - тихи и незабележими.
14.08.2018 16:10
Може би ще вземете отношение към коментарите и на лични на особата с никове Тройна, Предаторка, леди, Ледиледи и Юлия в стил Юлий Цезар?
Благодаря за вниманието.
цитирай
114. vencivaleri1951 - СестрО,
02.11.2018 21:23






sestra написа:
подкрепям Апостолов за това, че постинги, призоваващи към насилие, безредици, сваляне на властта чрез бунтове, както и цинично прекланящи се пред безумни военни агресии като тази от вчера са напълно недопустими в рамките на един легитимен сайт. Оспорете това, ако се налага с логични доводи, кратки и ясни, моля.


Уточни коя власт е забранено да се сваля с бунт. Просто кажи че Бойко Борисов е неприкосновен! Щото в американската Конституция черно на бяло Бащите И са записали , че народът има право на бунт, а и най-вече свидните чеда български преимуществено са бунтовници.
цитирай
115. zzz65 - Защо не мога да пибликувам постинг?
09.11.2018 09:57
Защо не мога да пибликувам постинг?
цитирай
116. анонимен - Здравейте,
20.03.2019 10:51
Някакъв проблем ли има и какъв точно?

Благодаря, за отговора!
цитирай
117. kuzmo - от мен сбогом
01.07.2021 23:24
Очевидно не ви трябват потребители, но вие най добре си знаете. Чао.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: blogbg
Категория: Технологии
Прочетен: 2016438
Постинги: 87
Коментари: 2128
Гласове: 4884
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031